annden Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Hej, det här är mitt första inlägg. Och jag undrar vilka bas-taktiker jägare/spanare har? Funkar med andra taktiker med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
os frontale Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Det som är helt öppet att läsa kan du läsa i soldf/gamla vintersoldat.. I korta drag iallfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annden Posted September 12, 2009 Author Report Share Posted September 12, 2009 Det som är helt öppet att läsa kan du läsa i soldf/gamla vintersoldat.. I korta drag iallfall. Okej tack, Hur hittar jag den då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalman Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Tradera, blocket, loppisar, second hand-butiker, butiker som säljer militär utrustning och liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annden Posted September 12, 2009 Author Report Share Posted September 12, 2009 Tradera, blocket, loppisar, second hand-butiker, butiker som säljer militär utrustning och liknande. Okej tackar tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts