Jump to content

Rycka in som GA946 Bevakningssoldat

Guest John

Recommended Posts

Hej, Jag ska nästa Augusti rycka in i lumpen vid Amf 1 vid Hårsfjärden som GA946 Insatssoldat (bevakningstjänst...=/ ) och tänkte höra här om det kan vara något att se fram emot eller om jag helt enkelt ska försöka bli av med tjänsten.....Känner själv att bevakningstjänst inte är så lockande men det kanske är OKEJ?

Hej, Jag ska nästa Augusti rycka in i lumpen vid Amf 1 vid Hårsfjärden som GA946 Insatssoldat (bevakningstjänst...=/ ) och tänkte höra här om det kan vara något att se fram emot eller om jag helt enkelt ska försöka bli av med tjänsten.....Känner själv att bevakningstjänst inte är så lockande men det kanske är OKEJ?

här finns en lång tråd att läsa om bevakningsoldatstjänsten, läs och bilda dig en uppfattning men generellt så är det väl så att du ska vara glad att du fått en tjänst överhuvudtaget?

http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=8533

/b

• 1 month later...

Heej! jag blev tilldelad exakt samma.. undrar också!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...