Guest John Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Hej, Jag ska nästa Augusti rycka in i lumpen vid Amf 1 vid Hårsfjärden som GA946 Insatssoldat (bevakningstjänst...=/ ) och tänkte höra här om det kan vara något att se fram emot eller om jag helt enkelt ska försöka bli av med tjänsten.....Känner själv att bevakningstjänst inte är så lockande men det kanske är OKEJ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Hej, Jag ska nästa Augusti rycka in i lumpen vid Amf 1 vid Hårsfjärden som GA946 Insatssoldat (bevakningstjänst...=/ ) och tänkte höra här om det kan vara något att se fram emot eller om jag helt enkelt ska försöka bli av med tjänsten.....Känner själv att bevakningstjänst inte är så lockande men det kanske är OKEJ? här finns en lång tråd att läsa om bevakningsoldatstjänsten, läs och bilda dig en uppfattning men generellt så är det väl så att du ska vara glad att du fått en tjänst överhuvudtaget? http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=8533 /b Link to comment Share on other sites More sharing options...
linush Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Den 1 Juli 2010 upphör pliktlagen att gälla och om jag minns rätt så är det på gång att skicka inskrivningsbeslut till utbildningsreserven för de som fått tjänster efter givet datum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mmm Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Hej, Jag ska nästa Augusti rycka in i lumpen vid Amf 1 vid Hårsfjärden som GA946 Insatssoldat (bevakningstjänst...=/ ) och tänkte höra här om det kan vara något att se fram emot eller om jag helt enkelt ska försöka bli av med tjänsten.....Känner själv att bevakningstjänst inte är så lockande men det kanske är OKEJ? Heej! jag blev tilldelad exakt samma.. undrar också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.