wpnstech Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Välkomna alla! FM-dag Halmstad Garnison Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 En trevlig dag i Halmstad! En hel del intressant att kika på och ett rätt hyfsat program. Gripen fick visst vända hemåt innan flyguppvisningen pga tekniskt fel, däremot kul att se både J29 och A32 i luften. Hemvärnets stridsuppvisning var väl ingen höjdare direkt. Växelvis framryckning mellan omgångarna på linje med på tok för långa juck (50-75m?) som gjorde att det såg långsamt och trött ut. Enligt speakern skulle det visa eld och rörelse. Det blev nåt annat. En massa skjutande som en oinitierad troligen inte förstod vitsen med. Dagens bästa, enligt mig, var Fältartisterna som var riktigt duktiga rent musikaliskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Var också där. Träffade en del ansikten man kände igen Kan hålla med om stridsuppvisningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Var också där.Träffade en del ansikten man kände igen Kan hålla med om stridsuppvisningen. Tyckte mig se Kjellbergs ryggsäck vandra omkring där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolind Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Jag var med där, det var kul att få vara på en sån här dag igen, har inte varit på något liknande sedan f10 lades ner. Lansen är nog fan det vackraste flygplanet någonsin Snackade lite med en löjtnant från p4 också, trevlig typ den där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Var också där.Träffade en del ansikten man kände igen Kan hålla med om stridsuppvisningen. Tyckte mig se Kjellbergs ryggsäck vandra omkring där. Menar du denna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 en mycket trevlig dag! en chans att få klämma på gamla goda Hawk igen är alltid trevligt tror tillochmed att det togs nån mytobild också;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stekspade Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 En mycket trevlig dag som blev ultimat i och med att man träffade en massa lumpare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts