Vildmannen Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Efter rymdinvasioner, Godzillor, global nedkylning resp. uppvärmning, asteroider, kometer, bibliska undergångsprofetior, pandemier, Zombier och kärnvapenkrig (har jag glömt något?) så är det nu dags igen: http://www.whowillsurvive2012.com/ Den materiella ödeläggelsen tycks bli omfattande Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamtiin Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Tycker det verkar som en ganska bra film! Frågan är om den är värd att se på bio eller inte :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Det är väl just på bio som en sån här film gör sig rättvisa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjex Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Efter rymdinvasioner, Godzillor, global nedkylning resp. uppvärmning, asteroider, kometer, bibliska undergångsprofetior, pandemier, Zombier och kärnvapenkrig (har jag glömt något?) så är det nu dags igen:http://www.whowillsurvive2012.com/ Den materiella ödeläggelsen tycks bli omfattande En sak är säker enligt undergångsteoretiker så är varje nytt år det sista. Och jag är väldigt säker på att om 'andan' fortsätter kommer dom ha rätt minst en gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Det är väl just på bio som en sån här film gör sig rättvisa? ...Du har inte sett hemmabio i dess rätta bemärkelse.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamtiin Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 @Simon Mjoooh.. Men tänkte mest på om den är värd att lägga de pengarna på att se den eller inte Är iofs billigare än att köpa filmen, men det är det inte jag som gör i det här huset ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 En lite lättsammare approach till trailern: Ser väl filmen, men väntar nog på att hyra den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalman Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Satt tidigare idag och undrade om inte någon skulle göra film av denna populära missuppfattning om den mayanska kalendern, och visst sjutton skulle någon det! Frågan är om den kommer vara ännu sämre än Day After Tomorrow eller inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
linush Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 Jag undrar om filmen hade blivit lika populär om jordens undergång hade berott på något man kan förklara. Exempelvis kärnvapenkrig. Varför hela städer helt plötsligt bryts upp och faller ner i ett gigantiskt hål, eller eldbollar som regnar från himlen, är inte alltid helt lätt att förklara. Att de fick in megaklyschan med ett enormt rymdskepp som ska vara mänsklighetens räddning är gräddet på moset. Jag trodde minsann att domedagen skulle utplåna allt liv på jorden, men icke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.