Jump to content

Inryck snart

Guest Guest_Karkos_*

Recommended Posts

Guest Guest_Karkos_*

Hej!

Jag ska rycka in 3:e agusti som stridsfordonsförare och har inte börjar träna än. Jag undrar ifall det är någon annan här som erfarenhet utav att rycka in utan att ha tränat innan, hur upplevde ni det?

MVH

Vad väntar du på? Vill du slippa en jävla massa träningsvärk i början så föreslår jag att du åtminstone börjar löpträna nu.

Men gymma alla muskler du har och inte visste du hade så kan du bara flina åt alla andra förslappade ungdomar som inte rör på sig och går och gnäller på luckan.

För tro mig, när du rycker in kommer du få ett befäl som kommer njuta oändligt mycket av att se er lida. Det är hans belöning för att han precis klarat av officershögskolan. Din svett = befälens glädje.

Jo, erfarenhet av att inte vara tränad vid inryck har jag, inget jag rekommenderar någon.

Vid löpning får kamraterna försöka att hjälpa en så gott de kan för att inte nån ska halka efter, något som inte blir jättepopulärt i längden..

Så ta dig i kragen och träna för fullt fram till inryck nu, det kommer löna sig

För tro mig, när du rycker in kommer du få ett befäl som kommer njuta oändligt mycket av att se er lida. Det är hans belöning för att han precis klarat av officershögskolan. Din svett = befälens glädje.

Du verkar ju ha träffat på ovanligt idiotiska officerare, eller är det så att du bara brer på lite?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...