Jump to content

Träffat kille som redan har tjej.... (otroligt långt, men hjälp&#33


Andréa

Recommended Posts

Jag och mitt ex gjorde under ganska stormiga förhållanden slut efter 1,5 år tillsammans.. Han hade bla, varit otrogen, och därför sade vi upp kontakten helt i metten av april i år.

 

Till saken;

Jag och min väninna var i början av månaden (juni) ute en onsdagskväll och festade. Jag är inte så flirtig av mig, och brukar istället ha ett led av killar efter mig, som jag aldrig egentligen ens orkar titta närmre på... Hur som helst stod en kille i ett hörn med sin polare, egentligen inte alls vad jag skulle vänt mig efter (han hade dessutom mössa på sig på krogen..... Vilket jag inte kan säga att jag gillar alls..), men det fanns något hos honom som fick mig att gå bort till honom, dra av honom mössan och bara tjattra lite, och jag kände mig helt trollbunden av honom, trots att han absolut inte var på eller så. Jag hade bara bestämt mig för att "honom ska jag ha!" (Mina vänner har i efterhand varit helt chockade när de hört talas om detta, då jag aldrig någonsin har gjort något liknande förut..) For mig lysta han starkare än alla andra där inne på klubben, och jag kände mig otroligt dragen till honom. Något jag aldrig jag tror jag tidigare känt.

 

Han och hans vän (som visade sig vara nykter o körde) följde hur som helst med mig och min väninna hem, och det behövs nog inte många hjärnceller för att förstå vad som hände sedan. Dock hann vi inte bli klara, pga våra vänners angelägenhet att vilja veta vad vi hade för oss… =)

 

Hur som helst hade de ganksa bråttom iväg, då de båda hade en träning, och nummer osv blev mer eller mindre bortglömt att fråga om.

 

Så utan nummer till killen, jag inte ens mindes namnet på, men en enorm känsla av att jag måste få prata med honom igen fortfarande ruvande i kroppen, tog jag den långa vägen, (min väninna mindes "sin" killes namn, och jag mindes vilket lag han spelade i...) Så ut på google och hitta spelarlistor, hittar polarens namn, som tack o lov hade ett väldigt udda efternamn... Ut på hitta.se för att till sin besvikelse se att han ej hade något registrerat nummer där..

 

Jag hade ENORM känsla av att jag ville prata med denna kille igen som sagt, kunde inte släppa varken hans blick eller leende från mitt huvud, och driven av det började smsa ALLA som hade detta relativt speciella efternamn i hela Göteborg... Och fick av ren tur tag på ett nummer till en släkting till hans vän, som då gav honom mitt nummer... Någon timme senare ringde då mitt blixtnedslag upp mig från hemligt nummer, Och here we goo... han trodde det hade hänt något såklart, eftersom hans väns avlägsna släkting gav honom numret. Han berättade också något han hade nämt lite om onsdagen vi träffades, som jag inte riktigt kopplade ihop, av alkohol och rädsla att vara oartig, att han skulle upp (hans föräldrar bor ”uppåt” landet..) och ordna massa saker o vara borta i 2 veckor… Dock lovade han att höra av sig, vilket han kvällen därpå gjorde genom msn.

 

Vi började prata om att ses igen, redan samma kväll/natt som han hade lagt till mig på msn ”för att avsluta det vi påbörjat sist”, men jag avstod då jag hade viktiga saker att utföra dagen efter, o då han skulle köra upp till sina föräldrar..

 

Kvällen efter när han hade kört upp började vi prata på msn igen, och berättade då att han hade tjej, men att de hade det väldigt risigt, och bråkade sig igenom alla dagar i veckan, både per telefon, och när de sågs även då ( de har varit tillsammans i typ 2 år..) Och att han absolut aldrig gjort något liknande mot henne innan, och att han blev chockas över att jag bara hade kommit fram till honom och ”pekat ut honom” på det viset som jag gjorde.. Och kände att jag på något vis blev en tunnel i hans ”flickvänsmörker”… Han ville göra slut, men hade inte riktigt styrkan att göra det, eftersom hon var ganska jobbig mot honom…. Jag sa direkt att nej, detta går inte, jag kan inte fortsätta nu när jag vet hur det ligger till, för en sådan sak ligger så långt ifrån min värld, hade aldrig kunnat ta en annan tjejs kille på det viset, speciellt inte efter mina egna erfarenheter av det… Men jag ångrade mig fort, när tanken och känslan jag hade när jag såg honom ploppade upp… Så vi borjade prata varje dag via både msn och sms, och hade vid något tillfälle även ”webcamsex” vilket jag ALDRIG trodde jag skulle få för mig att göra…

 

Efter lite mer än två veckor kom han tillbaks till göteborg och vi sågs direkt, han följde med mig hem igen, och vi hade sex. Det var ganska sterilt, och det slog mig då att jag faktiskt aldrig ännu kysst honom, och jag vågade inte riktigt heller eftersom även han märkbart hade lite jobbigt med sitt samvete på något sätt.. Men vi fortsatte höras ändå, och nu i helgen sågs vi igen, och festade och hade trevligt tillsammans, DOCK åkte vi var och hem en till sitt, på min begäran.

 

Vi har alltså pratat varenda dag i en månad, och jag, som först trodde att han skulle vara något slags substitut till mitt ex och sexredskap, vilket jag också sa att jag ville vitt något tillfälle, vilket han var med på, har börjat fatta tycke för honom ”på annat sätt”…. Vi har otroligt många lika intressen inom massa sporter, och vi har konstaterat att vi är sjukt lika på många områden, något som såklart kommit fram under tiden vi pratat under dessa två veckorna, och killen som stod och lös som en stjärna i hörnet en onsdagskväll, har blivit stor som en sol för mig.

 

Hur fan ska jag göra? Hur ska jag få honom att verkligen göra slut med sin tjej? Jag vill verkligen ha en chans, och det är så jobbigt att känna att han är hämmad pga han har henne. Han tror antagligen fortfarande att jag bara vill ha honom som sexleksak, men det är så långt ifrån sanningen som man kan komma. Och det känns som att jag på sista tiden varit lite för mycket på honom, men han har verkligen naglat sig fast i mitt sinne. Och givetvis börjar han då backa lite.

 

Ska jag bli tyst, och se om han kommer till mig då, liksom undrar vart jag tagit vägen? Vi har pratat ganska länge, han borde väl på något sätt ”sakna” mig om jag helt plötsligt slutar skriva?

 

Jag vill verkligen bräda den där tjejen… Haha.

 

 

HJÄLP MIG KILLAR! Ge mig alla tips och råd jag kan få!

(inget moralsnack tack, jag är medveten om att det jag gör egentligen är fel, men han är FÖR speciell för att jag ska släppa taget om hionom så lätt…) :)

Link to comment
Share on other sites

Lurigt. Och svårt att ge ett "rätt" svar.

Han kan tydligen inte göra slut med sin flickvän, för att hon är "jobbig mot honom". Den viktigaste frågan är: vill han verkligen göra slut med henne?

 

Du kanske inte ska bara bli tyst, utan helt enkelt säga något i stil med: Om du verkligen vill göra slut med henne, gör det, så finns jag här och vi kan ge det en chans. Själv skulle jag nog också sätta en tidsgräns. Om han inte gjort något inom, säg, två veckor eller så, är det svar nog.

Link to comment
Share on other sites

you might just have to face the fact that he's just not that into you... http://www.imdb.com/title/tt1001508/

 

om HAN vill att det ska hända kommer han se till att det händer... mitt råd utan att vara moraltant, är spring därifrån, ta det som det va, två skepp i mörkret och allt det och att ni uppfyllde något behov hos varandra just då, nu när du vill mer är det inte behovet (nä menar inte bara sex) som han vill ha uppfyllt och därför backar han.

 

det finns undantag men regeln måste väl ändå vara att detta kommer sluta illa ? den som gör fel i detta är väl mer han än du hur som helst? Så visst, säg som det är sen är bollen på hans planhalva, även om jag personligen skulle bli förvånad (gammal och cynisk) så skulle han kunna se att obehaget att göra slut med hans nuvarande tjej uppvägs av belöningen att kunna vara tillsammans med dig, det har hänt och vi vet alla om fall där det har hänt. problemet är att anledningen till att vi vet om fall där det hänt är att det är få undantag och alla dom miljoner fall där det inte slutar lyckligt , ja lyckligt för den nya kvinnan alltså hör vi inte talas om så ofta för vi när någon form av romantisk föreställning att kärlek övervinner allt.

 

 

 

 

/b

Link to comment
Share on other sites

Håller med blackadder... Sannolikheten att detta slutar bra är låg. Dock så inträffar det saker som kan ses som statistiska felsteg och det faller ut något gott ur dessa.

 

Jag tror att du är en krydda i hans liv och det är sällan en krydda spelar ut en hel maträtt. Så vill du ha en trevlig sommar och vara den andra kvinnan så häng med honom, troligen kommer du att bli den som blir dumpad. Om han dumpar henne och du blir första kvinnan är jag ganska övertygad om att han kommer att ha en ny andrakvinna och sedan står du där...

 

Nej jag tycker inte att detta är moraliskt fel. Det är bara vissa traditioner i vårt samhälle som har styrt in oss på tveksamhet. Och är det någon som gör något som nu enligt gamla principer kan ses som moraliskt fel är det han. Och vill han inte höra av dig är det upp till honom att förmedla det till dig.

Link to comment
Share on other sites

Tips och råd? Kan nog inte bidra med så mycket mer, "bollen är i rullning" så att säga. Praktiska råd och knep kan vi nog inte bidra så mycket med.

 

Läs också vad Fk Satan och Blackadder skriver. För din egen skull är det nog bäst att du ser till att inte vara säker förrän allt är klappat och klart, och känner du att det går åt fanders så släpp det.

Link to comment
Share on other sites

Det är lätt att tycka om personer som tycker om en tillbaka. Alla gillar att bli bekräftade, särskilt när man har haft det lite grått och mulet i sitt liv ett tag. Jag får känslan av att han inte klarar av att säga nej och att ni kommer att fastna i en mycket jobbig situation där alla gör sig illa.

 

Du kan inte få honom att dumpa henne och ju mer du försöker desto hårdare kommer han kämpa emot. "Inte styrkan att göra slut" är bara skitsnack från hans sida, han vill inte lämna henne (än). Gå medan tid är, tänk inte för mycket. Är ni menade för varandra kommer han följa efter.

Link to comment
Share on other sites

Gå vidare och lev livet som det kommer, ta chansen och träffa några av dom killar som söker kontakt med dig istället. Du kan inte få honom att göra slut med sin tjej - det måste han klara själv... kan han inte klara av det så håll distans till honom... vet av erfarenhet att killar kan säga och lova vad som helst för att få till det... tyvärr så tror många blint på det... Gör han slut och vill träffa dig så har han ju möjlighet att göra det så se till att inte bländas av solen så att du missar nästa stjärna på krogen.

Link to comment
Share on other sites

Som kille kan jag säga spontant att om han säger att han inte har styrkan att gör aslut, så vill ha ninte helt enkelt.

Visst kan det vara så att han är i underläge hos sin flickvän, men sån pli kan hon ju inte ha, om han kan gå ut och träffa tjejer utan hennes vetskap.

 

Jag skulle nog inte stanna kvar om han inte orkar. Det är skitskönt att känna sig uppmärksammad, men det är iget att starta ett förhållande på (egetupplevt).

 

Så om han inte går från sin flickvän, så skulle jag tippa på att du går. tar det för lång tid blir det bara jobbigare, och då gör folk sig illa.

Link to comment
Share on other sites

har nu suttit och läst igenom era svar säkert fyra gånger, och kan väl egentligen inte säga annat än att jag håller med er... Jag ville ju nog mest från början själv ha honom som något slags plan B när det tog slut med mitt ex.. (Jag hade riktigt jobbigt ett tag att släppa honom..)

Dock visade det sig allt eftersom vi pratade att han var otroligt mycket bättre än jag från början hade trott han var...

 

Han säger att tjejen kväver honom, (de bor på enorm distans, och träffas mindre än 2 dagar varannan månad.) och hon ringer och skäller ut honom, och anklagar honom för diverse, och ska vara otroligt svartsjuk. (Nu är det ju befogat, om det nu är så som han säger att han inte rört någon annan på de två åren han "varit tillsammans" med henne. Kan tillägga att han utövar en sport på hög nivå borta i staterna, där tjejerna inte är enkla...)

 

Så när han säger att "du är den enda jag hållt på med" så fårt det ju mig att känna mig extra speciell på något sätt. Och han har varit otroligt ärlig med att berätta att han har tjej, hur det går mellan dem osv, vilket jag blev ordentligt chockad över, eftersom jag själv vet hur killar kan bete sig när det kommer till att få en tjej i säng... Alltså, istället för att smyga, så var han -i princip- ärlig från start.. Och det hade han inte ens behövt, om det är så att han bara söker lite tjosan ibland, eftersom de bor på ett stort avstånd från varandra... Men visst, nu vet att att om skulle komma ner hit, eller att de ses, så litar han på att jag kör radiotystnad, och om vi skulle mötas ute på krogen, när hon är med, så skulle jag inte hälsa osv...

 

Han ger mig dubbla budskap känner jag, och jag är riktigt förvirrad... Det är kanske som ni säger, han vill inte göra slut. Men vad är det då som gör att han håller "mig" öppen? För han KAN i allra högsta grad säga nej...'

 

MEN nu följer en lite patetisk grej jag gjort delvis medvetet och delvis omedvetet... För att på något sätt vilja få honom att inse att "jag är bättre än henne", och eftersom vi har många väldigt lika intressen, så har jag pratat och visat väldigt mycket av det för honom, som något slags "nedtonat" skryt... Jag vet att han har berättat om mig för sina vänner, och därför lade jag på en ganska hög växel, för att han skulle kunna berätta om mig för polarna, och få lite push därifrån också (har inte träffat dem ens....)

 

Jag håller på att ta segelflygcert, är skydiver, har dykcert, surfar, åker snowboard, åker wakeboard, spelade hockey tills det jag var 16, är singer/songwriter och kan även teckna/måla ...Och har dessutom skickat bilder och musik så det är pinsamt.. Jag ÄR nu inte en sådan person som är överdrivet förtjust i att gnugga mina skills i ansiktet på folk, och det är ju vad jag rakt upp o ner har gjort.

 

Nu hör ni ju hur detta låter....... Anfall med info är nog inte alltid bästa försvar i ett sådant här läge. Dock har hans polare sista tiden frågat ut honom om mig har jag fått veta, och då har jag ju på något sätt en spik på honom därifrån cokså....

 

Förstår ni hur jag har tänkt? Det är patetiskt och fungerar säkert inte alls... Men lagsportsdkillar och tryck från vännerna kan ju funka..

 

Jag är tävlingsmänniska, och jag har dessutom fått se hans tjej hur hon ser ut.... Det gör en extra taggad, och det är nog därför jag drog på mig knogjärnen på detta viset....

 

nej USCH.

 

jag har kanske gjort bort mig rent av? :)

Link to comment
Share on other sites

Verkar som Blågul överprövar de tips och råd man ger i denna tråd, eller försvann mitt inlägg på grund av något tekniskt?

bg_band2.jpg

Forumets tekniska del fungerar avsevärt bättre än din relationsrådgivning.

 

Anmärkning till trådstartaren: MYCKET märkligt forum att registrera sig på för att diskutera relationsproblem.

--------------------

REGLER

Link to comment
Share on other sites

Verkar som Blågul överprövar de tips och råd man ger i denna tråd, eller försvann mitt inlägg på grund av något tekniskt?

Forumets tekniska del fungerar avsevärt bättre än din relationsrådgivning.

 

Anmärkning till trådstartaren: MYCKET märkligt forum att registrera sig på för att diskutera relationsproblem.

 

 

Jag registrerade mig inte här pga att diskutera detta.

Däremot hade jag trots det faktiskt kunnat tänka mig att göra det, då de flesta här inne är killar, och det är främst killars tankar jag vill höra. Vill jag höra tjejers versioner, så hade jag förmodligen inte heller skrivit här.. Dessutom kan jag med 99.9% säkerhet veta att ingen jag känner kommer känna igen detta, eller mig, här inne! =)

 

Och som det är nu känner jag att jag inte kan ta HELA saken med mina vänner, varken killarna eller tjejerna, då jag bara kommer att få en massa moraltrams instoppat i öronen, vilket jag inte alls är intresserad av, jag vet att det inte är jätterätt, men jag vet cokså att jag skiter i det, och att mina vänner inte kan få mig att tycka annorlunda.....

Link to comment
Share on other sites

Vad kul med kompisar som tycker om moralpredikningar istället för den faktiska situationen. Jag tror att de flesta av oss människor förr eller senare har varit i den situation du nu är i. Dvs att man är nummer två. Och som vi sagt tidigare så slutar det troligen med att man åker längre ned på listan.

 

Men jag tycker du kan ha lite roligt en tid. Dejta honom etc. Men med vetskapen att detta bara är ett mellanspel i era liv. För efter sommaren kommer hon troligen att avslöja hans lilla sidoverksamhet. Denna typ av verksamhet som är långvarig och planerad brukar förr eller senare avslöjas eller uppdagas på ett eller annat sätt.

 

Då finns det två lägen att han rymmer hem till dig, eller att deras förhållande stärks. Dock så tror jag att om han rymmer hem till dig så kommer du bara att bli ett mellanspel i hans liv. För själva spänningen försvinner när ni nu har varandra. Samt att det tar tid att komma över ett stadigvarande förhållande. Sedan runt jul kommer du att bli dumpad av honom. Eller du kommer att dumpa honom efter att ha upptäckt konstiga SMS.

 

så mitt råd är: lek och ha roligt, men var medveten om att om du ger dig in i leken får du leken tåla. och kanske se det som en form av KK. Sedan håller du ögonen öppen efter något annat.

Link to comment
Share on other sites

lite svårt att svara på

men tänk dig in i den andra tjejens situation och vad är det som gör att haninte får vara med sina kompisar m.m m.m ?

 

han kanske varit otrogen tidigare ?

han kanske bara vill "leka" med dig ?

jag har fått trösta många tjejer som blivit behandlade som madrasser tyvärr...

 

är nog lite för snäll helt enkelt

 

hur som helst tänk över detta mååååånga ggr och fundera över om det är rätt mot dig som person och även på hur du själv vill behandlad

 

DU är en individ som bör ha ditt eget bästa för ögonen , sen att han råkar vara själva "tom cruise" ska du nog inte tänka på ens...

 

låt nu han ta steget och vill han verkligen göra slut med sin tjej som han har nu så gör han det

 

först därefter kan ni diskutera hur ni kan göra

 

mvh AK9H

Link to comment
Share on other sites

Var som sagt självisk men se till att inte sats ahela ditt liv på ett så osäkert kort.

 

Ingen, förutom hans tjej, kommer tacka dig för att du avstod honom och det är hans ensak att sköta sitt förhållande så koncentrera dig du på ditt.

Link to comment
Share on other sites

NI är så otroligt kloka allihopa att jag faktiskt inte vet vad jag ska säga!

Dock blev jag lite förvirrad på stolen Smeghead visar upp, men det är kanske ligger något extremt "fyndigt" bakom, som jag inte ska förstå? :P

 

Att vara självisk är en väldigt bra grej att vara i min situation, och som sagt, vem kommer tacka mig, förutom hans tjej, på att jag inte chansar? Jag har faktiskt inte tänkt så innan.

 

Jag är medveten om att jag inte ska satsa allt på ett såpass osäkert kort som honom.. Dock kommer jag gräma mig till döds om jag iallafall inte försöker.

 

Att på något vis tjata på honom att han ska göra slut med tjejen komemr jag inte göra, jag kommer inte ens nämna något om det för honom. För jag VILL inte tvinga någon, och som ni sa, vill han så kommer han också att göra det, utan att jag kan påverka det nämnvärt....

 

Och FK Satan, Jag måste säga att du har otroligt rätt i det du säger! Jag är nästan helt övertygad att det kommer bli precis så som du "förutspår", och dina ord kommer jag tänka på fruktansvärt mycket! TACK!! :navy:

Link to comment
Share on other sites

Dock blev jag lite förvirrad på stolen Smeghead visar upp, men det är kanske ligger något extremt "fyndigt" bakom, som jag inte ska förstå? :P

 

Det är en katapultstol, som flygförare använder för att evakuera flygplanet när dom har hamnat i situationer som inte går att rädda.

Link to comment
Share on other sites

Dock blev jag lite förvirrad på stolen Smeghead visar upp, men det är kanske ligger något extremt "fyndigt" bakom, som jag inte ska förstå? :P

 

Det är en katapultstol, som flygförare använder för att evakuera flygplanet när dom har hamnat i situationer som inte går att rädda.

 

Asgarv!

Jag är ingen quitter, så i mitt "förföringsplan" kommer minsann inga sådana raketstolar att installeras...

Kanske ett gulligt rosa skyddsnät som man kan falla mjukt i istället.... :navy:

Link to comment
Share on other sites

Varför satsa på en kille som du VET flörtar/(är otrogen) med andra när han har en liten sämre period med sin nuvarande? Nästa gång är du den nuvarande och blir dumpad när han hittar något bättre.

Förtjänar inte du något bättre?

Link to comment
Share on other sites

Varför satsa på en kille som du VET flörtar/(är otrogen) med andra när han har en liten sämre period med sin nuvarande? Nästa gång är du den nuvarande och blir dumpad när han hittar något bättre.

Förtjänar inte du något bättre?

 

Jag vet att det brukar funka så...

Men det hjälper inte mig nu att tänka så... Inte alls faktiskt.=)

 

I onsdags fyllde han år, hans tjej kom ner från "där hon bor" och de gick ut tillsammans, o av en slump stötte jag på honom igen, kändes som om jag hade någon slags röntgensyn, o såg honom genom alla andra... Hur som helst försvann hon iväg med sina vänner till annat dansgolv, eller så, och han kom fram till mig o började prata o sådär.. JAg gick vidare efter det med vina vänner till baren, och såg inte förrän jag skulle gå hem. Då ser jag honom iGEN, och går fram o pratar lite.. Och rätt som det var var vi på väg från stället o skulla käka, ensamma.. Och på vägen träffade vi en travlig tjej som vi gick hem till och hade lite efterfest o pratade o sådär. (inget sex, eller ens antydan till det dock..) Lite senare gick vi hem på olika håll, utan att ha gjort något oaständigare än att vi trivts i varandras sällskap... Och att han struntade fullständigt i vart hans tjej befann sig....

 

Ja-a... Han ÄR en seriös kille, och definitivt ingen mes, dock har han blivit utbränd för länge av sin tjej, och han har ju säkert känslor för henne, men de kan inte prata, och hon beter sig som ett barn om de försöker föra en diskussion.. Så jag antar att han känner sig väldigt avslappnad i mitt sällskap, och att jag både kan diskutera, argumentera och ta kritik utan att för det flyga i taket... Han säger det ofta, att han tycker det är skönt att kunna "prata med en vuxen" tjej för en gångs skull.. (kan tilläggas att hans tjej är 10 år äldre än mig....:P)

Han behöver stöd för att komma ifrån henne, och jag tror att även om vi aldrig kommer kunna vara tillsammans, så blir vi varandras bollplank och stöttepelare och tröst från våra tidigare förhållanden, om han nu väljer att gå ifrån henne....

 

Komplicerat läge, för samtidigt tycker jag verkligen om honom..

Link to comment
Share on other sites

tycker du ska skita i om han har tjej eller inte. kör på som om han vore en singel. Du kan inte ta vara på och vara hans samvete över hans handlingar. Varje individ får själv ansvara för sina handlingar för de som står de nära. Har man känslor för någon så visa det och berätta det. Sedan är det upp till mottagaren att bestämma över sig själv och sitt eget liv.

 

Tycker att folk är för uppbundna i detta med tvåsamhet och att man inte ska röra någon som har ett förhållande osv. Tycker det mest är en massa svammel från sådana som ser sig själv i den situationen att någon raggar på deras partner. Och att de vet att de kommer att förlora. Sedan om man förlorar eller vinner ifall ens partner lämnar en är en annan filosofisk story.

 

Sedan har vi funderingarna runt otrohet... Tycker detta begrepp också är något klassiskt historiskt begrepp i hur kyrkan försöker få oss att leva med en och samma partner och har gjort sex till en synd om det inte är i äktenskapet. Och barn om man inte är gift var förr usch, fy och blä. Idag är det moderna tider. Vad är det för fel att ha sex med någon utanför ens normala förhållande? Det kan ge inspiration, styrka och samhörighet i ens normala förhållande. Och varför ska man inte följa sina känslor?

 

Dock ska man vara medveten om att man förr eller senare själv kommer att bli bränd. Och det kanske är bara positivt att bli bränd och singel på nytt. För varför vara kvar i ett förhållande som inte fungerar?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Finns en rad fel med otrohet med det kan vara jävligt sårande. (Aningen färgad då jag nyss avslutat med fästmön sedan 5 år som var otrogen och dessutom hade mage att vara det med en bekant (kan ju knappast säga vän) till mig).

Det finns ju en viss risk att mönstret upprepar sig

Link to comment
Share on other sites

Nu får ni ursäkta mina icke PK idéer här men jag tycker att kvinnor mellan 18-30 är väldigt naiva och korkade när det kommer till kärlek

För det första, kvinnor som tror sej vara kära faller bara för skithögar och sen kommer dom och snyftar hos dom som skulle varit mer lämpliga

För det andra, killen är ju redan upptagen så respektera det!

För det tredje, är han då otrogen med dej vem säger att inte det upprepas igen???? Det är lika säkert som att rattfyllerister inte kan hålla sej borta från bilen.

Ta nu inte detta fel jag är bara mån om att du ska hitta den rätte och inte bara falla för att du är kär utan ta god tid på dej att verkligen hitta den rätte och inte bara nån kille du råkade se på krogen en gång och som dessutom har flickvän

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Släpp inte till helt enkelt. Prova att umgås tillsammans en längre tid utan sex. Det säger mer om man passar ihop än om hur bra man har det i sänghalmen tillsammans.

 

Vad jag försöker att komma fram till är att, om han gillar att vara i ditt sällskap. Njuter han av de små sakerna som att hålla varandra i handen eller att bara se på varandra under en mysig middag? Skrattar ni ihop och har kul?

 

Om han verkligen är intresserad av att skapa ett nytt seriöst förhållande (trots att du inte har släppt till), då kommer dragningen till dig att bli för stor för honom, vilket tvingar honom att göra slut med sin nuvarande flickvän oavsett hur jobbigt han känner att det är just nu. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...