Guest MOUT Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Jag har pga av inbrott bl.a blivit av med min stadsskyttebåge. Jag har sökt med både ljus och lykta efter någonstans att införskaffa en ersättare utan resultat. Det finns ett företag i Landskrona som sålt dessa men de är tyvärr slut där nu. Är det någon som vet var jag kan få tag på en stadsskyttebåge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 tradera kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MOUT Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 tradera kanske? Jo, jag har tittat där, ofta och länge, och jo det finns en hel del märken där men jag har ännu inte stött på någon stadsskyttebåge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortax Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Varför inte bara ringa Livgardet och förklara som det är och fråga om dom kan skicka en ny på posten? Visst att det kan bli struligt med tanke på livgardets förråds personal men om du anser att det är värt besväret så skulle jag iaf. försöka gå den vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MOUT Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Varför inte bara ringa Livgardet och förklara som det är och fråga om dom kan skicka en ny på posten?Visst att det kan bli struligt med tanke på livgardets förråds personal men om du anser att det är värt besväret så skulle jag iaf. försöka gå den vägen. Självklart, tänkte inte på att de fortfarande finns inom FM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.