Patroels Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 (edited) Lite tvekan härifrån, om detta är rätt placering? Hursomhelst: Då vort HJV-kompagni skulle bytta namn från MOTINFHVK - Hillerød til MOTINFHVK - NSJ, frågade min Kapten om jag hadde lust o' göra en ny logga. Här ser Ni den färdiga loggan: Feltposten. (Första sidan Ni ser, går att klicka på. Sen är det .PDF-format som gäller. Se vänligen sidan 20 utav 44 sidor allt) ... Lite stolt är man väl? MVH Troels P.S. Förkortningen läsas såhär: Motoriseret Infanteri Hjemmeværnskompagni - Nordsjælland. Edit: Trodde jag hadde gjort ett stavfel. Edited May 17, 2009 by Patroels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Bra jobbat, Patroels!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
903Lew Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Schysst logga. För övrigt är Hilleröd en riktigt trevlig liten by, har goda minnen från någon matservering där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Echo-89 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Snyggt! bättre skulle inte jag kunna göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dasher Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Jädrigt snygg. Gillar blicken som hjortarna har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts