Krille Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Jag har hört att FM köpt in ca 120 flytvästar av märke Jetpilot modell Falcon grön... Detta gjordes under 2006 och jag undrar vad man hade för nytta av dessa västar inom FM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeblad Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Jag har hört att FM köpt in ca 120 flytvästar av märke Jetpilot modell Falcon grön... Detta gjordes under 2006 och jag undrar vad man hade för nytta av dessa västar inom FM... SSG, bordningsstyrkan dyl.? Bara en vild gissning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krille Posted April 25, 2009 Author Report Share Posted April 25, 2009 Leverantören blev lovad bilder på användandet... det kom aldrig några bilder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svejk Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Det fanns i alla fall för några år sen ett extremsportlag som höll på med wakebord. Kan det vara så att västarna skulle till någon sån verksamhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krille Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 Det fanns i alla fall för några år sen ett extremsportlag som höll på med wakebord. Kan det vara så att västarna skulle till någon sån verksamhet? Ett militärt sådant? D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Landslaget i wakeboard var sponsrat av FM...eller om det var hela extremsportlandslaget, minns inte riktigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constans Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 (edited) Jetpilot Falcon? En designad flytväst :p "keep yourself afloat in style" Jamen när SSG bordar ett Somaliskt mothship inför alla västväldens kameror så måste de ju se snygga ut! Edited April 27, 2009 by Constans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosell Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Det fanns i alla fall för några år sen ett extremsportlag som höll på med wakebord. Kan det vara så att västarna skulle till någon sån verksamhet? Ett extremsportlag på 120man inom FM? Och med gröna flytvästar tordes det vara ett extremsportlag på 120man inom Amfibiebataljonen? Wakeboard.. när miniubåtar är så 2008? Rosell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nya killen Posted July 26, 2009 Report Share Posted July 26, 2009 (edited) Blev lite nyfiken vad det var för väst så jag googlade fram en bild så nästa läsare kan ängna tiden åt något vettigare. http://info.the-house.com/imagezoom.html?h...blk-09-zoom.jpg Edited July 26, 2009 by Nya killen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPMöller Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Blev lite nyfiken vad det var för väst så jag googlade fram en bild så nästa läsare kan ängna tiden åt något vettigare.http://info.the-house.com/imagezoom.html?h...blk-09-zoom.jpg Mycket uppskattat. Jag tycker synd om dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nya killen Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Blev lite nyfiken vad det var för väst så jag googlade fram en bild så nästa läsare kan ängna tiden åt något vettigare.http://info.the-house.com/imagezoom.html?h...blk-09-zoom.jpg Mycket uppskattat. Jag tycker synd om dig Tycker synd om mig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper_FE Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 (edited) Tror han syftar på att du sa : "så nästa läsare kan ängna tiden åt något vettigare." Antar då att han menar att stackars dig som fick sitta och leta fram denna bild? eller? rätta mig om jag har fel Edited August 15, 2009 by Viper_FE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts