Hägg Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Skulle idag bege mig ner till banken eftersom dom nu hade erbjudande på id kort. Men var tvungen att gå till en fotograf innan för att ta en bild. Fick väl ta 20+ bilder innan vi lyckades få ett som jag inte blundade på. Visade sig att jag har en snabb reflex så att när blixten aktiveras så blundar jag. Kan man på något sätt vänja sig av med det.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 tycker du ska vara stolt över din extrema reaktionsförmåga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hägg Posted March 2, 2009 Author Report Share Posted March 2, 2009 tycker du ska vara stolt över din extrema reaktionsförmåga. Är det faktiskt. Har varit många gånger som det nog skyddat synen. Det ända possitiva med det är att om man kastar blixtbomb m.m en mörk natt så blundar man snabbt då och sen är mörkerseendet tillbaka på 2 röda. Det kan man nog tacka när någon gubbe försöker smyga på en när man leker med pyroteknik. Han ser en inte direkt efteråt men jag ser han och kan då ljudlöst (eller något åt det hållet) kuta som fan. Men tillbaka till spåret. Vad kan man göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Det kan man nog tacka när någon gubbe försöker smyga på en när man leker med pyroteknik. Jag bara undrar: Händer det ofta att gubbar smyger på dig när du leker med pyroteknik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 tycker du ska vara stolt över din extrema reaktionsförmåga. Är det faktiskt. Har varit många gånger som det nog skyddat synen. Det ända possitiva med det är att om man kastar blixtbomb m.m en mörk natt så blundar man snabbt då och sen är mörkerseendet tillbaka på 2 röda. Det kan man nog tacka när någon gubbe försöker smyga på en när man leker med pyroteknik. Han ser en inte direkt efteråt men jag ser han och kan då ljudlöst (eller något åt det hållet) kuta som fan. Men tillbaka till spåret. Vad kan man göra Ursäkta en trög lantmänniska som mig själv, men vad menar du med blixtbomb m.m? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hägg Posted March 3, 2009 Author Report Share Posted March 3, 2009 Lantmänniska bor du också i skåne eller. Nämen Blixtbomber sådana som man köper på nätet ifrån USA Ger ifrån sig ett starkt sken som i princip fördävar mörkerseendet i ex antal sekunder samt en jävla knall. Men nu kan jag inte komma in på sidan där jag köpte dom. Var ändå typ 4 år sedan. Annars så hade jag lakt länken hår så att ni kunnde titta. Och nej han smög inte alltid på mig. Men jag och en annan kompis höll på med det och lekte och hade kul. Han bodde troligtvis i närheten och undrade vafan som hände (hoppas jag) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Den här tråden är nära att klappas igen. Tillbaks till topic (vad det nu är egentligen). Alla inlägg innehållande blixtbombsköp och därtill hörande verksamhet kommer att raderas. Vc_90 BlåGul -------------------- REGLER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.