Rara Avis Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Hamnade i ett underligt samtal för inte alltför länge sedan som handlade om konstiga saker man antingen fått höra eller själv lyckats kläcka ur sig under tiden man befinner sig i en intim situation. Det blev många skratt och stora leenden. Tänkte att det säkert finns fler som vågar dela med sig av liknande ögonblick. Jag ska väl inte vad den som är den utan bidra med något själv - för att sätta nivån på självförnedringen om inte annat. Stf C Rara gjorde en bra första observation om den Rara fysiken: Äh det var ingen mening med att vända sig om här, då ser man ju bara Rara's hylla och den är ju ändå inte särskilt intressant! Klockrent! En sån kille bara måste man behålla! Kommer han någonsin bry sig om hängtuttar som man måste lyfta undan för att inte sätta sig på i framtiden? Knappast. * * * * * * * * * * * * * * * * Rara är rätt bra på att kväka ur sig flippade kommentarer själv också. Under tiden mellan kramar och avklädning går Rara och hämtar en toppluva. Denna placeras med bestämdhet på stf C's huvud, som i övrigt är iklädd jeans och inte mycket annat, med orden: I always wanted to do an Eminem kinda guy! Om man åtminstone hade varit full så man hade något att skylla på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Kan berätta vad en kompis tjej har sagt. (inte till mig) Dom ligger i sängen båda läser. Hon väder sig emot honnom o säger. -Du är så jävla ful o fet och du ska inte tro att jag stönar för att det är skönt... det är för att du är så jävla tung. Det bör tilläggas att hon var hormonstin av en graviditet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Kommer inte på något roligt man sagt. Dock fick jag en vansinnigt styv bröstvårta i ögat så jag tappade en av mina linser. Jag hade inte tid att leta heller. Den lär ännu ligga kvar ute i gräset någonstans. Jag var så tankad så jag märkte inte att jag såg dåligt på vägen hem heller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Jag kan inte komma på något lustigt eller pinsamt som jag har sagt i någon sådan situation. Fast jag skulle fortfarande vilja veta vad det var jag sade i sömnen som fick min dåvarande flickvän att väcka mig för att fråga vad f*n jag menade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Nja, inget sådär mer än råkat säga fel namn vi något tillfälle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danhild Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Var halvt inne i drömmarnas värld när jag öste ur mig: "Öh, DU, vi MÅSTE öka trycket!" Flickvännen reagerade på detta och frågade vad jag menade. Tror att det hade med pansarterrängbilen att göra. Var hemma på permis från Ing2 där vi hade problem med att få upp bromstrycket i vår vagn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt 1cl HuggyBear Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Till ett X som var medveten om min tendens att vara totalt namn förvirrad lyckades jag säga fel namn till i sänghalmen... Det blev en aningen frostigt... Med min bättre hälft har jag inte sagt något direkt humorsitskt korkat men hon har när hon varit på gott humör nästan petat ut mitt ena öga, gett mig ett blått öga samt en fläskläpp när hon försökt krama mig när jag intagit sängen. GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jante Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Nakna i sangen fragade jag en flicka hur stor min var i jamforelse med forre pojkvannens. Hon svarade att min var battre da hans var sa stor det gjorde ont. Coolt, tankte jag. Senare i bilen pa vag hem sa insag jag plotsligt vad hon egentligen sagt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SwePace Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Självklart har jag sagt fel namn före, under och efter akten. Tråkigt nog under samma akt Har även ropat: Haha, jag hann först!!! /SwePace, kanske inte så smart alltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Har även ropat: Haha, jag hann först!!! Va! Är det inte det som är målet? "Först klar vinner" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Hon: Snart snart nnnnnuu.. Rokare: Du förresten, jag lovade att hälsa från XX, jag träffade honom ute igår.. Hon: Faaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!! Rokare: XX: Snubbe som var tänd på henne men hon avskydde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ugly Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Förutom att säga fel namn så har jag somnat under akten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Förutom att säga fel namn så har jag somnat under akten... Har man inte gjort det har man aldrig varit full i sängen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Siktat fel, någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rara Avis Posted February 25, 2009 Author Report Share Posted February 25, 2009 Siktat fel, någon? Det där kan ju tas på lite olika sätt... vådaskott i ögat svider som en halv chilifrukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SwePace Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 @ cf112 Jag tycker att samkväm på sådant sätt är en trevlig sport, så att säga. Det kan både vara en lagsport och individuell bedömningssport. Fast inte samtidigt... Elvamannalag har jag inte testat. Begreppet motprestation fick nu en ny innebörd för mig. edit: kan f*n inte stvava ricktitt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 Siktat fel, någon? Och hur många killar har inte "råkat" sikta fel för att se hur hon reagerar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 En annan har ju lyckats med något ohyggligt snyggt. Var och tältade med några vänner samt C förhållande. Ölen tog snabbt slut, och lite tyngre saker togs fram, vilket slutade med en rejäl fylla. Allt flyter på bra, och jag och tanten drar oss tillbaka till tältet för lite mys, allt går som det ska tills jag känner att jag måste spy... *ridå* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 "Hur har DU det med hepatiten, då?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 2 olika namn under samma akt och inget av dom var hennes. men hon sa inget förens efter :S Har också lyckats med att sända samma tjej till sjukhuset 2 gånger för att jag siktat fel på fyllan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjper Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Då måste du ha en lem som inte är av denna värld, eller så var något helt annat ställe ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertilXerxes Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 *stort skratt!* Flickvän har under intimt umgänge en gång frågat "Vad ville din morsa förresten? Hon ringde ju förut..". Behöver jag säga att det blev patron ur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortax Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Jag har 2 JÄVLIG konstiga och knäppa saker jag sagt.. Jag kan fortfarande inte förstå hur jag kom på att säga dom.. Som tur var så sa jag dom till min flickvän/sambo så det vart inga direkta pinsamma påföljder.. "Ska du nu attackera mig med din sexighet?" "Mjölka mig som om jag vore en ko!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 2 olika namn under samma akt och inget av dom var hennes. men hon sa inget förens efter :S Har också lyckats med att sända samma tjej till sjukhuset 2 gånger för att jag siktat fel på fyllan. Någon mer än jag som vill ha en lite bättre förklaring på hur det där fungerar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolind Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 2 olika namn under samma akt och inget av dom var hennes. men hon sa inget förens efter :S Har också lyckats med att sända samma tjej till sjukhuset 2 gånger för att jag siktat fel på fyllan. Någon mer än jag som vill ha en lite bättre förklaring på hur det där fungerar? Ja tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 2 olika namn under samma akt och inget av dom var hennes. men hon sa inget förens efter :S Har också lyckats med att sända samma tjej till sjukhuset 2 gånger för att jag siktat fel på fyllan. Någon mer än jag som vill ha en lite bättre förklaring på hur det där fungerar? Ja tack Visserligen är det ett brott mot §9 i reglerna, men jag känner att i just det är fallet känns berättigat med ett: Jag med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 2 olika namn under samma akt och inget av dom var hennes. men hon sa inget förens efter :S Har också lyckats med att sända samma tjej till sjukhuset 2 gånger för att jag siktat fel på fyllan. Någon mer än jag som vill ha en lite bättre förklaring på hur det där fungerar? Ja tack Visserligen är det ett brott mot §9 i reglerna, men jag känner att i just det är fallet känns berättigat med ett: Jag med! Sperma (sädesvätska) brukar vara väldigt salt och kan svida vid kontakt med ögats hinnor, det är i regel inget farligt eftersom sperma är kroppsnormal vätska men kan sitta i ett tag. Det finns även fall av allergi mot sperma men det är väldigt ovanligt. OBS! Detta är ingen egenlärd kunskap utan så jag har fått det berättat för mig Edit: antar det var där du träffade med dina vådaskott, om det var någon annanstans är jag mer än nyfiken på var! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Graviditet med abort som följd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rara Avis Posted March 1, 2009 Author Report Share Posted March 1, 2009 Sikta fel = "köra mot enkelriktat" av misstag... gissar jag. Vådaskott i ögat svider men är väl inget man hamnar på sjukhus för i vanliga fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Sikta fel = "köra mot enkelriktat" av misstag... gissar jag. Vådaskott i ögat svider men är väl inget man hamnar på sjukhus för i vanliga fall. Då är jag med på banan... Edit: Hade dock en granne en gång i tiden som undrade om jag kunde köra dem till sjukhuset just för ögongrejen, därav den kopplingen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.