Jump to content

humor

Guest Guest_anders_*

Recommended Posts

Guest Guest_anders_*
Det tog 10 sekunder att hitta med Google. "You should try it sometime", som de säger i utlandet.

/mdn

Hmm, undrar om vi har samma google, med risk för att vara ett stolpskott testar jag igen " gör om, gör rätt!" som det heter...

Guest Guest_anders_*

Stolpskottet, som tror sig vara bra på att googla har efter 21 sek missat målet fullständigt, tar gärna emot en crashcurse i googling, SoldF brukar vara sista försöket om jag letar efter något jag inte hittar.

Nu stod jag mig slätt!

Viska gärna i mitt öra var den finns så skall jag genast utse mig till riksnolla, men men..

Letar vidare på Yahoo under tiden.

mvh Anders

Det krävdes lite mer än medelmåttig Google-fu innan jag lyckades hitta den. Jag hade nog lyckats bättre ifall jag hade använt sökrutan här ovan i stället för Google. (Det hade kanske gått ännu enklare ifall jag hade stavat rätt i stället för att bara klippa och klistra det som Anders skrev.)

Linky

Guest Guest_anders_*
Det krävdes lite mer än medelmåttig Google-fu innan jag lyckades hitta den. Jag hade nog lyckats bättre ifall jag hade använt sökrutan här ovan i stället för Google. (Det hade kanske gått ännu enklare ifall jag hade stavat rätt i stället för att bara klippa och klistra det som Anders skrev.)

Linky

Aj stavar som ett stolpskott med, det finns en bok,häfte motsv KaKoB med teckningar, inte bara text (vilken helt rätt kommer från KavRK)

Letar vidaje pa intärnätt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...