Guest Guest_anders_* Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 hej är det någon som har kavalerireglemente riktig karl? mvh anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Det tog 10 sekunder att hitta med Google. "You should try it sometime", som de säger i utlandet. /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_anders_* Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Det tog 10 sekunder att hitta med Google. "You should try it sometime", som de säger i utlandet. /mdn Hmm, undrar om vi har samma google, med risk för att vara ett stolpskott testar jag igen " gör om, gör rätt!" som det heter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_anders_* Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Stolpskottet, som tror sig vara bra på att googla har efter 21 sek missat målet fullständigt, tar gärna emot en crashcurse i googling, SoldF brukar vara sista försöket om jag letar efter något jag inte hittar. Nu stod jag mig slätt! Viska gärna i mitt öra var den finns så skall jag genast utse mig till riksnolla, men men.. Letar vidare på Yahoo under tiden. mvh Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Det krävdes lite mer än medelmåttig Google-fu innan jag lyckades hitta den. Jag hade nog lyckats bättre ifall jag hade använt sökrutan här ovan i stället för Google. (Det hade kanske gått ännu enklare ifall jag hade stavat rätt i stället för att bara klippa och klistra det som Anders skrev.) Linky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_anders_* Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Det krävdes lite mer än medelmåttig Google-fu innan jag lyckades hitta den. Jag hade nog lyckats bättre ifall jag hade använt sökrutan här ovan i stället för Google. (Det hade kanske gått ännu enklare ifall jag hade stavat rätt i stället för att bara klippa och klistra det som Anders skrev.)Linky Aj stavar som ett stolpskott med, det finns en bok,häfte motsv KaKoB med teckningar, inte bara text (vilken helt rätt kommer från KavRK) Letar vidaje pa intärnätt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogel02 Posted February 22, 2009 Report Share Posted February 22, 2009 Skall tydligen finns en variant av SoldF (soldaten på fest), någon som har denna ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Skall tydligen finns en variant av SoldF (soldaten på fest), någon som har denna ? Menas RaggF (Raggaren i Fält)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.