Viper_FE Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Hej! Nu är det så att jag är ute efter försvarets förvaringsskåp, Då menar jag de som man har på sina rum i logementet. Tror nog alla fattar vilka jag menar. Är ute efter ett ev. två skåp. Säljer någon dessa och isåfall var? Eller ifall någon vet ett annat sätt att få tag i dessa skåp. // Viper_FE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Hej! Nu är det så att jag är ute efter försvarets förvaringsskåp, Då menar jag de som man har på sina rum i logementet. Tror nog alla fattar vilka jag menar. Är ute efter ett ev. två skåp. Säljer någon dessa och isåfall var? Eller ifall någon vet ett annat sätt att få tag i dessa skåp. // Viper_FE Ta kontakt med nån Garnison i din närhet som fått lägga ner sin verksamhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Hej! Nu är det så att jag är ute efter försvarets förvaringsskåp, Då menar jag de som man har på sina rum i logementet. Tror nog alla fattar vilka jag menar. Är ute efter ett ev. två skåp. Säljer någon dessa och isåfall var? Eller ifall någon vet ett annat sätt att få tag i dessa skåp. // Viper_FE Ta kontakt med nån Garnison i din närhet som fått lägga ner sin verksamhet. Bara en tanke. Är det inte svårt att få kontakt med en nedlagd garnison? Medium/Seans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper_FE Posted February 7, 2009 Author Report Share Posted February 7, 2009 (edited) jo..det skulle kunna gå, dock har vi ingen närliggande garnison som skall läggas ner/ lagts ner, och går det ens att få tag i dessa garnisoner (som jake the snake sa) ? Edited February 7, 2009 by Viper_FE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriksson Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Såna regementen finns ju överallt, be dom skicka skåpen med bussgods (du betalar frakten + ett helrör Lord Calvert). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 KVD.Se har ibland haft skåp till salu. En kompis köpte en hög tillsammans med några gamla vapenskåp, tyvärr har han sållt alltihopa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper_FE Posted February 8, 2009 Author Report Share Posted February 8, 2009 Uppfattat, undersöker detta. Tackar för snabba svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts