Kolind Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Yes! vi tog hem matchen mot Spanien nyss Hur tror ni det går i mästerskapet? Jag tycker killarna har spelat rutinerat trots sin ringa erfarenhet, kan bli ett mycket bra mästerskap detta. Och Dalibor Doder är ju underbar! Och Sjöström likaså. Så vilka tror ni vinner, och hur går det för Sverige? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 nu har det sett jäävligt bra ut hittills, men jag väntar med att tippa utgång tills vi vet dels hur det blir med Lukas Karlssons axel, om han fortsätter eller om det kommer en ersättare och vem denne är i så fall, dels väntar jag emd tippa tills vi mött Kroatien på torsdag, det kommer bli det stora testet. efter den matchen kommer några fler frågetecken rätats ut. den största frågan är väl när Kim ska börja skjuta??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 jag rekomenderar alla idrottsintresserade att kika lite på Spanien-Kroatien, vilken publik, vilket drag! folk snackar om att det är livat på fotbollsmatcher men detta är i mina ögon häftigare!! är är en länk till live-sändningen: http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=389036...epartment=2.757 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.