Andersson... Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Inryck juli 2009 Är det bara jag av dom som ska rycka in som hört talas om detta forum? Och om någon hittar hit vad har du blivit tilldelad för tjänst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarssaN Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Inryck juli 2009Är det bara jag av dom som ska rycka in som hört talas om detta forum? Och om någon hittar hit vad har du blivit tilldelad för tjänst? GC901 stridsfordonsförare, de blivande TrängR:arna är tydligen inte så aktiva på dett forumet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haeken Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Radiolänkgruppchef här:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andersson... Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 GC901 stridsfordonsförare, de blivande TrängR:arna är tydligen inte så aktiva på dett forumet Då har du precis samma tjänst som mig =) Någon som vet hur lång tid i förväg som man får inkallelseordern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_ Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Jag ska in som stridsfordonsbefäl i juli. Vet någon när i juli som man ska in? Brukar det vara i början, mitten eller slutet av juli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarssaN Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 GC901 stridsfordonsförare, de blivande TrängR:arna är tydligen inte så aktiva på dett forumet Då har du precis samma tjänst som mig =) Någon som vet hur lång tid i förväg som man får inkallelseordern? Fick min igår, taggad eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andersson... Posted March 13, 2009 Author Report Share Posted March 13, 2009 (edited) Vi är ju en hel hög med folk här som ska bli strfförare ju. Längtar redan nu till inryck så man slipper skolan och får göra något annorlunda. Vilket kompani ska ni ligga på? Jag ska ligga på Karlsborgs kompani.. Edited March 13, 2009 by Andersson... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarssaN Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Vi är ju en hel hög med folk här som ska bli strfförare ju. Längtar redan nu till inryck så man slipper skolan och får göra något annorlunda. Vilket kompani ska ni ligga på? Jag ska ligga på Karlsborgs kompani.. Vi är Träng'are! eller ja blivande iafl Men vad finns det för olika fordon? Jag kommer köra pansarterrängbil 202/203 eller någon annan liknande modell. Förhoppningsvis denna: http://www.mil.se/sv/Materiel-och-teknik/F...rrangbil-203-A/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rattnalle Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 (edited) Jag rycker in som Underhållsplutonbefäl på TrängR i Juli (ska vara där 27:e för att vara mer precis). Ska bli intressant. Blir ju skönt med omväxling efter skolan om inte annat Edited March 17, 2009 by Rattnalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnarsson Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 GC901, Stridsfordonsförare Gunnarsson anmäler sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smillo Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 Ännu en Stridsfordonsförare som rycker in 27 Juli på TrängR, Karlsborgs kompani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin90 Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 Gc901 på TrängR, ambulans pluton =) Föresten nån som vet ifall det var vid 7 som bussen gick från gbg på sönda 2 aug ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts