Jump to content

Afghanistan-FS15 Åter till det civila mörkret


Guest

Recommended Posts

Nu var det över en vecka sedan jag kom hem till Sverige & det vanliga. För det mesta har jag tagit det lugnt. Jag har bland annat varit på stan och skaffat mig lite tekniska prylar i form av en 40″ FullHD-LCDTV, surrrondljud, Playstation 3 & Guitar Hero World Tour. Det känns bra måste jag säga, bra grejjer det där.

 

 

Jag har även varit med mina amgios. Det finns dock inte så mycket att göra om dagarna eftersom jag inte har ett jobb som jag kan gå till. Det gör det hela lite tråkigare, jag skulle gärna vilja ha ett jobb men jag vet inte vart jag skulle vilja jobba. Men det kommer jag att ta tag i nästa år, för nu vill jag vara ledig. Jag måste även läsa en kurs på komvux nämligen historia. Jag vill komma in på polishögskolan men för att kunna göra det måste jag ha historia A. Lite dåligt av mig att jag inte valde det i gymnasiet men men.

 

 

Idag har jag köpt ytterligare lite julklappar till familjen. Får hoppas att de kommer till nytta.

 

 

Jag måste tacka alla 50 000 besökare som har läst & skrivit i min blogg under detta år, även om det ibland inte har varit “snälla” kommentarer - TACK! Trodde aldrig att den skulle bli så stor, eftersom den först var till för min familj & vänner - Kul!

 

 

 

 

Läs mer >>

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...