Jump to content

Julklappstråden

Sjöbevakaren

Recommended Posts

Jo men den tråden handlar ju om allt EFTER Julen. Denna handlar om allt FÖRE jul.

Fast det som är efter julen 2007 är ju före julen 2008... :)

Själv vill jag ha en stavmixer. Inte en blender, en juicepress, ett våffeljärn, en glassmaskin eller en äggkokare vilket jag fick sist jag önskade mig en stavmixer.

Jag vill inte ha en sidenskjorta med en massa mönster på istället för en stavmixer heller. Tror jag har gjort det väldigt klart för möjliga donatorer.

Hjärtevännen, som smyger runt på SoldF också, får gärna köra mig till Recon eller liknande tillhåll här i krokarna och blunda när det ska betalas med hans kort :rodna:

Pheww Blev lite nervös där när jag såg att BG hade skrivit i min tråd.

Skulle bara meddela att min första lulklappsönskning inte går i uppfyllelse. Pliktverket ville inte låta mig byta tjänst.

Men ja kan sätta dit en Nikon D80 istället. Helst men batterigrepp och en SB900 Blixt och en väska och en en 70-300F2.8 lins och en 50mm makro lins och en 18-200mm lins... och och och och........... Och som Rara Avis sa, en STOR bunt tusenlappar att handla för på Recon och diverse andra friluftsaffärer. Så mycket man skulle vilja ha.

Men gladast blir jag nog åt de faktum att Pappa och jag kommer vara tilsammans längre än en halv helg åt gången för första gången på ett halvår(Han bor utomlands just nu).

Sjöbevakaren

Blå/Gul länkar in SOLDF-JULKLAPPS SIDA

Så ingen missar.

Undrar om min fru blir glad när hon får 60 minuters Viggensimulator i bröllopsdagspresent/julklapp? Jag skulle förstås bli överlycklig, men man vet ju aldrig... Lovar att återkomma med rapport. :mellow:

Hursomhelst - fantastisk klappsida där! Stort tack, SoldF.com!

Rune F, f*n tar dig om du skvallrar!

/CQ1

Det finns en hundras som heter dobermann också... hehe

Jag har "flugit" den simulatorn, vi säger så här.. REKOMMENDERAS VARMT.

Vad jag önskar mig.. Hm. Pengar. Tycker inte om julen ens, men vissa insisterar så det blir la av ändå. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...