Jump to content

Insatssoldat

Guest Guest

Recommended Posts

Tja funderar på att bli insatssoldat, fast först så skulle jag vilja veta om det är som jag har tänkt mig så jag har några frågor

1) a)kan man lira spel när man vaktar saker? eller måste man sitta och stirra på saken man vaktar 24/7?

b) om inte kan man när man pausar? internetuppkoppling?

2) hur många sitter i vaktkuren?

3) har några kompisar som har valt det, är det möjligt att fixa så att man hamnar i samma grupp som dem?

tack som fan på förhand//dedikerad

Tja funderar på att bli insatssoldat, fast först så skulle jag vilja veta om det är som jag har tänkt mig så jag har några frågor

1) a)kan man lira spel när man vaktar saker? eller måste man sitta och stirra på saken man vaktar 24/7?

b) om inte kan man när man pausar? internetuppkoppling?

2) hur många sitter i vaktkuren?

3) har några kompisar som har valt det, är det möjligt att fixa så att man hamnar i samma grupp som dem?

tack som fan på förhand//dedikerad

1. Det brukar finnas någon vänlig själ som tar med sig ett x-box eller dyl. så spelande kommer finnas (så länge du inte går en patrullslinga, eller dyl. då du INTE kommer ha möjlighet att spela.

Om din första fråga på hur det är att vara insatssoldat rör hur mycket datorspel du kan spela och om du kan hänga med polarna så tycker jag att du bör göra det i det civila istället för det militära. Du verkar ha helt fel inställning.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...