Jump to content

ManagerZone, någon?


Maskirovka

Recommended Posts

Jag bara undrar om det bara är jag som har ett lag på den svenska sajten ManagerZone.se?

 

(För alla som inte vet så är det ett fotbollsspel på internet där man blir manager över ett lag. Man börjar i den lägsta divisionen och ska sedan försöka hanka sig uppåt i serien, sedan finns det cuper, kompisligor osv. Man hanterar allt ifrån ekonomin, stadion, träningen, taktiken osv. Adressen är managerzone.se och det kostar 10:- att skaffa ett lag, man skickar ett SMS)

 

Mitt lag heter FC Center (35042) och spelar i Div5.213. Jag skapade mitt lag 2002-06-04 då det låg i div.8, således har jag på tre säsonger klättrat tre divisioner (jag har vunnit serien varje säsong). Finns det några sold.f:are som har MZ-lag och vill ställa upp i dubbelutmaningar. Om det finns en hel del så skapar jag en kompisliga för oss alla. Sold.f-ligan! Vad sägs om det? :D

Link to comment
Share on other sites

Utopia verkar intressant men jag orkar inte riktigt plöja igenom all text som står på sidan för att förstå vad det handlar om. Man kan inte få en liten sammanfattning av spelets grunder?

Link to comment
Share on other sites

Jag spelar (spelade) Utiopa tills att de raderade mitt konto och jag inte kan lägga till ett nytt.

Har mailat fram och tillbaka till dom 100 gånger. .. . Det enda jag kommit fram till hittils är att jag måste skapa ny mail för att få det att fünka .. micket intresant .. Tror nästan att jag gör ett nytt försök nu

Link to comment
Share on other sites

Klart att man kör MZ :)

Mitt nuvarande namn är Löttorp IK (Kommer snart att bytas till något lite roligare)

 

Vi kanske ska ta en match?? B)

Link to comment
Share on other sites

Yman, vi har två möten på tisdag nu och jag har utmanat dig på ett dubbelmöte på torsdag! Men är det verkligen ingen annan på SoldF.com som är fotbollsmanager på ManagerZone? Det vore great att dra igång en kompisliga! Till er som INTE är medlem, det kostar bara 15 kr och ni måste ha mobiltelefon, ni skickar ett SMS åsså får ni ert lag, 15 kr (engångskostnad) och ni har ett lag för alltid!

 

www.managerzone.se (15 kr för mycket nöje. Tro mig, jag har haft MZ i snart ett år och spenderar minst 1 timme om dagen där!)

Link to comment
Share on other sites

Och jag har haft MZ i ett par veckor och kommer åka på så förbannant med pisk när jag möter Maskirovka :( :(

 

Men ge mig ett par år så ska du få se... :uzi:):2guns::D:ak::D

Link to comment
Share on other sites

Jag spelar (spelade) Utiopa tills att de raderade mitt konto och jag inte kan lägga till ett nytt.

Har mailat fram och tillbaka till dom 100 gånger. .. . Det enda jag kommit fram till hittils är att jag måste skapa ny mail för att få det att fünka .. micket intresant .. Tror nästan att jag gör ett nytt försök nu

Att få tillbaka sitt konto är nästintill omöjligt, en gång raderad, alltid raderad.

 

Det är ganska svårt att sammanfatta Utopia lite kort, men det är väl värt att testa säger jag. Man ska bygga upp en provins i ett kungarike tillsammans med 25 andra och man måste sammarbeta inom riket, annars är man körd... Det finns en massa olika byggnader som alla är bra för något, nästan ingen är onödig. Så finns det 3 olika typer av soldater så det bli aldrig jätte krångligt med en massa saker att hålla reda på, men det är inte simpelt för den delen. Man bör ju spendera en liten stund helst varje dag om man ska komma nånvart(10-15min räcker för det mesta).

Att ge tips om ras/yrke är svårt då det beror på vad man vill spela, och en av de roligare delarna är att fundera ut vilken kombination som är bäst. Spelet startar om om några dagar så skapa ett konto då(en spel runda är på ca 2.5 månad, sen börjar man om).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...