hvsjv Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 hej! jag undrar som andrar om de är folk som får beganade prylar när dom får ut från förådet? och är de samma på gemesam och persolig utrustning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Denna fråga berör mtrl så jag flyttar över tråden till mtrl-verket. Fk Satan Blågul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bodin Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 hej! jag undrar som andrar om de är folk som får beganade prylar när dom får ut från förådet?och är de samma på gemesam och persolig utrustning? Nya prylar erhålls inte endast på förådet, utan kort och gott de som är hela, rena och funktionsdugliga! Ibland nya. Svar på frågan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsjv Posted November 15, 2008 Author Report Share Posted November 15, 2008 hej tack för svar båda två Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeghead Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Tja det finns då ett förråd som hittils har lämnat ut nya och oanvända prylar till två kullar i rad. Fördelen med PersQ 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts