alfie Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Det fanns tidigare en tråd om streamad sport på internet, tyvärr rörde denna tråden sig i skumma områden och Blågul slog igen den p.g.a dess olagliga natur i enlighet med gällande forumsregler. En del siter streamar sport till sina "kunder" bara man skapar ett konto hos dem. Spelsidan Bet365.com? (klicka livestream) är en sådan site, där en hel del fotboll men även övriga sporter sänds. Är det någon där ute som vet om fler lagliga sportstreamar får ni gladeligen skriva om dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 via http://www.canalplus.se/2008/sport.aspx kan man köpa de matcher man vill se, dock inte gratis. sist jag kollade ville dom ha 99 pesetas för en elitseriematch i hockey. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Nu måste man hitta ett alternativ till Tv6 inför nästa F1-säsong. Inga mer gratissändningar och jag vill inte skaffa Viasat Motor enkomt för att se F1 Finns det nåt alternativ på nätet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydrate_ Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 Jag vet att www.unibet.com visar lite på sin sida, via sin "live"-funktion liknande www.bet365.com har. Men jag vet inte exakt vilket utbud dom har. Senast jag kolla var på en tennismatch där Söderling vann en ATP-turnering. Och innan det var någon träningsmatch med Argentina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted November 21, 2008 Author Report Share Posted November 21, 2008 Aftonbladet skrev i går (19/11-08) om ett gäng gratissiter på nätet: www.s14.alluc.org Film, serier, sport och anime. Inte så stort utbud men rätt många avsnitt av nyare amerikanska tv-serier www.freetube.110mb.com Nyheter, musik, sport (tysk och italiensk fotboll www.tvbolt.com Streamar tv, musik, nyheter och sport, håller dock inte högsta kvalitét www.tvunetworks.com Streamar flera hundra tv kanaler, endel i realtid Har inte provat någon av dessa själv utan det är aftonbladets omdömmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fästningstrollet Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Är det någon som vet vart man kan se skottska ligan, eller mer precist Glasgow Rangers, på TV eller internet. TV4 sände ju förr i tiden...det var bra tider det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted December 5, 2008 Report Share Posted December 5, 2008 nån som vet var matchen Bayern Munchen - Hoffenheim sänds ikväll??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.