Jump to content

Då var man "färdigmönstrad"=)


Recommended Posts

Jag kommer att tjänstgöra som Pjäsplutonbefäl i Boden. 15 månader som startar den 20:e januari 2003. Känns faktiskt jäkligt bra!

Då ses vi kanske i Boden? :D Ska också upp dit i januari, tillsammans med några andra här på forumet.

 

 

Hälsningar, Foxtrot Lima :)

Link to comment
Share on other sites

Äh, struntprat! ;) Det kommer finnas en hel del andra tjejer på regementet. Jag är redan i kontakt med fyra stycken (förutom de ca åtta-nio grabbarna jag är i regelbunden kontakt med) som ska ligga på diverse bataljoner (samtliga KB då förstås).

 

Mycket möjligt vi ses på tåget upp, beroende på var du bor förstås.

 

Själv ska jag in på ingenjörbataljonen...greensplode.gif

 

 

Hälsningar, Foxtrot Lima :D

Link to comment
Share on other sites

iii ssk bat- Ja det känns skönt att jag får rycka in redan januari 2003. Hade varit lite surt att behöva vänta ett år. Här i norrland så var alla platser på Stridsfordon 90 tagna. Så kan det vara när man mönstrar sent på året. Men jag är nöjd med den tjänst jag fått. Mycket "pangande och sprängande" ska det bli *kan knappt vänta*=)

Link to comment
Share on other sites

I den här diskussionen har jag försökt beskriva Boden. Hur bra det nu går med text.

http://bluenine.tv:8080/ikonboa....=teori%

 

Jag kan ju tillägga att två tjejer (plus fyra killar inkl. mig) från min gamla NV-klass också ska vara KB på I 19. Jag har dock ingen aning om vilken bataljon de ska vara på.

Link to comment
Share on other sites

Jag bor i Härnösand men jag syftade på Östersund när jag skrev att tjänsterna som VC på stridsfordon 90 var upptagna.

Det finns en till här på forumet som kommer från Härnösand (f d KA 5 och "Videotekets" hemort) som ska till Boden den 20:e januari.

 

Kan riktigt föreställa mig hur tåget fylls av blivande KB-elever på väg mot "The Shed" (Boden). :rolleyes:

 

 

Hälsningar, Foxtrot Lima :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...