Jump to content

Frystorkad mat

Guest krille

Recommended Posts

Hej !

Jag är på jakt efter frystorkad mat. Undrar om någon har nåt tips på nån bra frystorkad mat, har hört att drytech har bra mat men har inte provat den själv. Så jag skulle gärna vilja höra vad ni tycker om den för- och nackdelar? Och vart man kan få tag på den hälst dygnsransoner till ett rimligt pris ?

Tack på förhand krille :baskerKav :ph34r:

Det finns en hel hög med olika Drytech.

Stenbitsgryta och Royal Thai tillhör inte mina favoriter. Sen är ju smaken som baken.....

Lapskojs tycker jag är ganska god.

Coldskills vet jag säljer en del. Coldskills.com

Tack så mycket för de svaret, men finns dom inte att få tag på billigare än 399kr heller ligger dom i den prisklassen ?

Rätt bra utbud finns på GetOut.

REALs chili con carne, viltgryta, köttgrytan med ris och lappskojs var väl värda pengarna.

Trekking Mahlzeitens chili con carne var tom godare än REALs, biff stroganoff, jägargrytan med makaroner och ungerngrytan med nudlar var kalas att leva på.

Deras beef jerky är också gott att bita på. Och äggpulvret gött att göra omelett på till frukost. Står sig bättre på det än sockerblandningen man kan äta ut frukostpåsarna. Fast TMs chokladmousse är kalasgott! (på tal om socker alltså :rolleyes:).

Ännu ett ställe att beställa ifrån är OutNet

Köpte frukostblandningen där. Inte min favorit till frukost (tycker mer det är som att äta flytande äppelpaj med vattnig vaniljmjölk) men många verkar gilla den.

• 4 weeks later...

Jag har ätit mej igenom samtliga menyer av Drytechs gröna påsar och fann allting ätbart förutom ris i basilikumsås den luktade vansinigt illa (Nästan så jag spydde) och smakade lika jäkligt. Om det inte hade varit för att jag var hungrig så hade mina hundar fått det istället

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...