Langborg Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Vill tipsa om min egen film om Grenadjärdagen 2008. Det är givetvis Grenadjärkompaniet P4/9 Kvarn som har besöksdag med skarp stridsförevisning. Titta, njut och använd materialet till vad du vill! Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members. SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
"SSA" Gunny Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Jag var oxå där, får väl bidra med min film då, dock endast stridsförevisningen, ca 45Mb Filmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langborg Posted November 1, 2008 Author Report Share Posted November 1, 2008 Nice! Du fick med lite som inte jag hade också , ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildisvin Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Nice! Lite mer eldkraft i CV90:an än den gamla Pebban som gällde på min tid Sverige har genom Strv 122 och senaste versionerna av Strf 90 ett av världens mest slagkraftiga pansar/mekförband. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jadu Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 får ju säga att det var rätt mycket power i den uppvisningen..... de stridsuppvisningar jag har sett har enbart varit löst..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts