Monstertobbe Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Tja är det ingen som spelar Day of defeat här på forumet , rekomenderar det starkt. Om där e någon som spelar så gå med i vår grupp DODs Swedish 6th Panzar Division Hade varit kul med fler likasinade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamtiin Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Jag har det Har dock inte spelat det på sjukt länge, varför vet jag inte Ska memorera att gå med *anhåller om instruktioner för att gå med* Finns det en funktion i DoD eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monstertobbe Posted October 24, 2008 Author Report Share Posted October 24, 2008 nä du går genom ditt steam o söker på grupper men vad har du för alias så kan jag bjuda in dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamtiin Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Steam: Vamtiin In game: Serg Williamsson Nu börjar man bli lite sugen på o lira lite "Day of The Feet" igen, hade glömt bort det tills nu Brukar lira Bf2 istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monstertobbe Posted October 25, 2008 Author Report Share Posted October 25, 2008 OK har bjudit in dig nu till gruppen Till alla andra som e sugna så bara skriv era steam alias här itråden om ni vill vara med så bjuder jag in er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.