upplyft Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Hej! jag undrar om det finns någon vapenrem till ak4an som är bättre anpassad för vä-skyttar än en gammla ko remmen från 67 mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Hej! jag undrar om det finns någon vapenrem till ak4an som är bättre anpassad för vä-skyttar än en gammla ko remmen från 67 mvh Koremmen är äldre än så ;) Vapenrem 06 kan/ska komma till Ak4??? Enligt FMV's pdf-fil såstog AK4 med som en av vapentyperna som ska fungera med remmen... Dock lär det nog ta ett tag då den knappt är ute på de vanliga förbanden och enheterna ännu. Tyvärr använder dom samma fästpunkt som vanligt bak på kolven. Och jag gissar att du är mer ute efter att få fästpunkterna på andra sidan vapnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Finns ju en del tips och trix - mer eller mindre reglementerade för att byta vapenrem/flytta fästpunkt här: http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=20441 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MP Loke Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Såg att en kille i plutonen använder en sån här Rem Har inte frågat honom hur det funkar med den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
upplyft Posted October 18, 2008 Author Report Share Posted October 18, 2008 Hej! jag undrar om det finns någon vapenrem till ak4an som är bättre anpassad för vä-skyttar än en gammla ko remmen från 67 mvh Koremmen är äldre än så ;) Vapenrem 06 kan/ska komma till Ak4??? Enligt FMV's pdf-fil såstog AK4 med som en av vapentyperna som ska fungera med remmen... Dock lär det nog ta ett tag då den knappt är ute på de vanliga förbanden och enheterna ännu. Tyvärr använder dom samma fästpunkt som vanligt bak på kolven. Och jag gissar att du är mer ute efter att få fästpunkterna på andra sidan vapnet? okejjs aa exakt får skaffa 1punkt slinga kanske då :P Såg att en kille i plutonen använder en sån här Rem Har inte frågat honom hur det funkar med den den dära är nog värt att prova om man inte provar 1punkts slinga tack för svaren ! mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts