Bad Karma Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Hej Jag skulle behöva veta vilka mått en Ra135 har. Jag har tänkt sy upp en ficka för den och skulle behöva veta följande utöver bredd, djup och höjd: Batteriets bredd Rattarnas centrumplacering på ovansidan Mic kontaktens placering antennfästets placering Hoppas nån kan hjälpa mig med detta Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldric Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Hittade inga mått men placering av sladd/kontroller på ett ung. ser man här.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krille Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 HejJag skulle behöva veta vilka mått en Ra135 har. Jag har tänkt sy upp en ficka för den och skulle behöva veta följande utöver bredd, djup och höjd: Batteriets bredd Rattarnas centrumplacering på ovansidan Mic kontaktens placering antennfästets placering Hoppas nån kan hjälpa mig med detta Tack på förhand Kanske OT men varför inte använda en ficka från stridsbältet ? Den passar bra i en sån... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Är det typ en sån här ficka du är ute efter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Karma Posted October 14, 2008 Author Report Share Posted October 14, 2008 Japp Jag har tänkt ha den på ryggen. Med en lucka undertill för batteribyte och eventuellt ett lock på toppen med öppningar för reglage, antenn o microfon. Jag var i kontakt med en apparat i helgen o det var då tanken föddes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldric Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 (edited) Är det typ en sån här ficka du är ute efter?*BILD* Vart shoppade du denna och pris? tänkte om fler vill veta.. Edited October 14, 2008 by The Swede Bild i citatruta gillar vi inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Är det typ en sån här ficka du är ute efter? Vart shoppade du denna och pris? tänkte om fler vill veta.. Den är specialgjord och finns bara i ett exemplar. Har den inte längre i min ägo då jag lagt ner den gröna verksamheten. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swed65 Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Mått: Sändtagare: ca 205 x 125 x 26 mm Batterilåda: ca 170 x 60 x 22 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Karma Posted October 16, 2008 Author Report Share Posted October 16, 2008 Tackar så mycket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts