Jump to content

Afghanistan-FS15 Förklaring följer


Guest

Recommended Posts

Eftersom jag har fått några spydiga kommentarer angående mina blogginlägg så tänkte jag förklara lite mer ingående varför det är som det är. Så att ni förstår, för det gör ni uppenbarligen inte! Man måste vara här & uppleva det.

 

 

Det hela började redan på livgardet inför utlandstjänsten när personen presenterade sig, han skulle tilltalas med grad, han kommer inte att bli vår kompis endast vår chef osv. Han presenterade också en rad olika absurda saker som att han ville att alla tjejer skulle klippa sig kort, sade flertalet vitsar som kan uppfattas som kränkande vilket en person på så pass hög position inte bör göra mm.

 

 

När vi hade varit här nere i Afghanistan i ca 2 månader började det hetta till kan man säga. Exakt vad som hände tänker jag inte skriva om här & därför kommer ni säkert inte att förstå detta ändå. Men det som sades innanför de fyra väggarna gjorde att processen började. Personalchefen tyckte att detta var mycket allvarligt så han kopplades in. Det var möten hit & dit. Vi soldater pratade med åran förtroendeman om vad vi tyckte & kände

 

 

Personen har alltså gjort ett allvarligt stort fel. Vi soldater har inte sett eller hört att han har ändrat på sig. Men vi får se vad som händer. Det var förövrigt personen i fråga som förlorade sitt ringfinger när han hoppade ner från en Pansarterrängbil =/.

 

 

Så det är därför jag har skrivit som jag har gjort & därför det är sådant härjande.

 

 

Tänkte visa lite statestik från min blogg. Jag har haft totalt över 30.000 besökare & i genomsnitt 145 besökare varje dag:

 

 

statistik2.jpg

 

 

 

 

Läs mer >>

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...