Jump to content

Köpa flaskhållare?


Jawo

Recommended Posts

Vart kan man köpa hållare till den gammla dricksflaskan (den som var innan 1liters flaskan). Vill kunna sätta den på stridsvästen/stridssäcken, med/utan modifiering..

Bor nära Göteborg, så gärna en affär som ligger där. Internet kan funka det med.

Link to comment
Share on other sites

Har du tyghållaren som är till så passar det att sätta på bältet utan modifiering med hjälp av metallhakarna.

Tyghållare kan du nog hitta på ÖB. Har sett hela stridsbälte 304K säljas där för 95 kr.

 

Fick en hållare med 1l flaskan, men den använder jag ju givetvis till den. Har en gammal fältflaska liggandes hemma som jag tänkte dra med till lumpen.

Får kolla ÖB. =)

 

Ska tydligen finnas tre st ÖB i Göteborg (enligt ÖBs hemsida), någon som vet vilken av dom som är att föredra?

Link to comment
Share on other sites

Det är i skänninge som "militär-specialen" finns. Det står nåt i stil med att dessa varor finns endast i vår butik i Skänninge men när jag kollade senast för några månader sedan så fanns mycket av de artiklarna på ÖoB i Östersund också. Det kanske finns diverse materiel "out there" :D

ÖoB Skänninge

Link to comment
Share on other sites

Vart kan man köpa hållare till den gammla dricksflaskan (den som var innan 1liters flaskan). Vill kunna sätta den på stridsvästen/stridssäcken, med/utan modifiering..

Bor nära Göteborg, så gärna en affär som ligger där. Internet kan funka det med.

 

Kolla med Kvibergs Överskott.

Eventuellt kan de ha någonting hemma.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...