Jump to content

Rädda filer på en windowsmobil


Yman

Recommended Posts

Lyckades skicka min Qtek i golvet igår vilket resulterade i någon form av hardreset. INGET finns kvar i telefonens minne, gamla sms, bilder, kontakter, kalender, rubbet är borta. Tack och lov synkar jag telefonen med datorn titt som tätt så kontakter och kalender är funkis, däremot är alla dokument jag hade i den borta...

 

Nu letar jag efter ett recoveryprogram för att ha en chans att få tillbaka filerna, nån som har tips på något sådant?

Jag har hittat många bra program och har använt ett antal tidigare också, problemet är bara att telefonen inte blir en ny enhet när den kopplas in med datorn, utan det blir bara en "mobile device" i enhetslistan (ingen E: eller motsvarande alltså) och alla program jag testat hittils kräver att enheten som ska räddas ÄR just en egen enhet på datorn.

 

Så, någon som har tips på ett recoveryprogram som kan leta igenom mobila enheter, eller annan bra lösning på mitt problem kommer belönas med panten från gårdagens fest.... eller, ehmm.... SÅ mycket är det kanske inte värt....

 

 

//Y

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...