Guest Christina Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 Hej! Krigsänka, dvs make i utlandstjänst - lönen går till mig. Denna månad, när 25:e är på en söndag, kan jag förvänta mig lön i morgon (fredag 23:de) eller måndag (26:e), om det sistnämnda så får jag försöka överleva några dagar till. Kram Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 De flesta statliga får på måndag och jag skulle bli överraskad om det skulle vara annorlunda för dem som är ute just nu. Tidigare så har alla följt det statliga mönstret. Så på måndag. /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Christina Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 Okej! Tack för snabbt svar!! Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 Läs här Där hittar du det mesta, skulle det vara kris tycker jag att du först ska kontakta din kille sen FM för hjälp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Christina Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 Nej, ingen större kris - storhandlingen får vänta till måndag helt enkel, tänkte jag skulle klara av den före helgen, men vi överlever - barnen och jag. Tack snälla för Era snabba svar! KRAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.