Jump to content

Moddar/svenska FPS spel till pc

Vamtiin

Recommended Posts

Hejsan, är det ngn som har en bra modd till ett fps spel, eller ett helt spel, som handlar om Sverige?

Ungefär som Silent Heroes modd till Bf1942 men till ett annat spel/dyl.

Eller ngn som vet ett fps spel där man har röstkommandon? (Inte på internet då jag ogillar att spela på internet :P)

Okej, jo computer rules :surprise: det måste jag hålla med om :P

Men förklara begreppet tredjepartsprogram för mig :rockon: Är ganska it intresserad men är inte insatt i såna saker :P

Och om det finns till bf serien kanske du kan länka? :rockon:

trejdeparts, betyder ju samma sak inom annat men tex:

DU och SPELET har en "relation"..

tredjepart = fristående program t ex "voice command.exe" eller något kanske, som inte är utvecklat för dig och spelet i första hand (eller kan vara det.. men tja).

ah blir mer förvirrande nu..

google är din vän. För t ex röststyrning, "voice control software"

Hittade denna listan:

http://tldp.org/HOWTO/Speech-Recognition-HOWTO/software.html

Oftast funkar det så att du trycker på en knapp efter du installerat programet. Säger något tex "SKYDD!".

Sen väljer du vilka knappar som skall aktiveras i ett såkallat macro. För Operation flashpoint, 0-1-6-0-8-6 tror jag som då kommer skicka ordern till dina datorspelare "halt, lie down".

går ju använda med allt..

Annars håller vi på med en mod till HL2 som heter Lionhearts som du kan vara med i om du vill.

Det skulle även komma en mod till BF2 som heter northern conflict, även om det varit fullständigt tyst runt det i över ett halvår.

@ GranQ

Okej, ska kolla det ist :P Är en lat person XD Men jag kollar upp det, tack för hjälpen :)

@ Darkjak

Njaa, spelar inte HL2 så mkt och är inte spec duktig på 3danimering/programering och har ingen ork att beta-testa saker :P

NC kommer inte släppas till Bf2 utan Crysis

Mvh NC Crew/Vinceres

Det står annorlunda på er hemsida. Som inte uppdatterats på snart ett år :clap:

Kul att höra att de inte är nerlagt i alla fall.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Tjoflöjt

Jag har inte spelat OPF på 6 år men nu blev jag sugen igen och fick då reda på att där finns den här mod:en SF.

Men då behöver jag OP Resitance och jag kan icke hitta det att köpa eller att ladda ner någonstans ...

Någon som vet ??

Tack för svar :baskerPa:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...