Guest Gunde Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 GIIIVAKT!! Söker någon gamal lumpar kompis från ING3 i Boden under 1997-1998, då jag själv låg där. 2Plut 2komp ett gammalt hederligt bb2 brobyggar gäng som vi var. Om det visar sig att någon känner igen sig så är jag väldigt sugen på att fåtag på bilder/kort från denna tid, ska även ha spelats in en film men tror det var från 1 plut. Tack på förhand: "GUNDE" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rami Sundqvist Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 GIIIVAKT!! Söker någon gamal lumpar kompis från ING3 i Boden under 1997-1998, då jag själv låg där. 2Plut 2komp ett gammalt hederligt bb2 brobyggar gäng som vi var. Om det visar sig att någon känner igen sig så är jag väldigt sugen på att fåtag på bilder/kort från denna tid, ska även ha spelats in en film men tror det var från 1 plut. Tack på förhand: "GUNDE" Tja "gunde" känner igen nicket men kan inte placera dig men låg ju själv i 2:plut 2:a komp 2:a grupp 1997/1998 men kommer inte ihåg namnen på många asså,letar oxå bilder,filmen tror jag att jag var med på under ksp utbildningen bla kommer du på nåt så finns jag på facebook/"Sunkan" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunde/Gustavfsson Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 tja fan vad kul Sundkvist det var väl så ditt efternamn var va!? Tror att jag kan placera dig när du nämnde Ksp utbildningen, du låg i logementet bredvid mig om jag inte missminer mig, visst hade väl en viss Adolfsson också Ksp utb med dig? Han låg i logementet med mig. Tillsammans med några andra sthlare. Dailly, Haas, Keith, Liljeqvist, och så vår eminenta telegrafist Morberg från Ånäset. Känner du igen någon? =) Själv fick jag rekognicering utbildning, rekade bro och förläggnings platserna åt oss. Har tyvärr ingen facebook, men skriv gärna tillbaka här om du har några schyssta kort el filmer, vet att det var en kille som hette Nyqvist som fotade ganska så mycket. Sköt om dig //Gustafsson.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sofia Fürstenberg Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 tja fan vad kul Sundkvist det var väl så ditt efternamn var va!? Tror att jag kan placera dig när du nämnde Ksp utbildningen, du låg i logementet bredvid mig om jag inte missminer mig, visst hade väl en viss Adolfsson också Ksp utb med dig? Han låg i logementet med mig. Tillsammans med några andra sthlare. Dailly, Haas, Keith, Liljeqvist, och så vår eminenta telegrafist Morberg från Ånäset. Känner du igen någon? =) Själv fick jag rekognicering utbildning, rekade bro och förläggnings platserna åt oss. Har tyvärr ingen facebook, men skriv gärna tillbaka här om du har några schyssta kort el filmer, vet att det var en kille som hette Nyqvist som fotade ganska så mycket. Sköt om dig //Gustafsson.... Hallå hejsan! Det här känns igen! Ja, jag finns också på Facebook. /Fürstenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunde Posted June 23, 2012 Report Share Posted June 23, 2012 tja fan vad kul Sundkvist det var väl så ditt efternamn var va!? Tror att jag kan placera dig när du nämnde Ksp utbildningen, du låg i logementet bredvid mig om jag inte missminer mig, visst hade väl en viss Adolfsson också Ksp utb med dig? Han låg i logementet med mig. Tillsammans med några andra sthlare. Dailly, Haas, Keith, Liljeqvist, och så vår eminenta telegrafist Morberg från Ånäset. Känner du igen någon? =) Själv fick jag rekognicering utbildning, rekade bro och förläggnings platserna åt oss. Har tyvärr ingen facebook, men skriv gärna tillbaka här om du har några schyssta kort el filmer, vet att det var en kille som hette Nyqvist som fotade ganska så mycket. Sköt om dig //Gustafsson.... Hallå hejsan! Det här känns igen! Ja, jag finns också på Facebook. / Oj, va ett tag detta skrevs, visst kommer jag ihåg dig Sofia! Du var enda tjejen på Ängelsholmen va?? Du låg som KB vill jag minnas? Jag hade Jörgensen, Karlsson, Wijkström som KB säkert någon mer som jag glömt. Du hälsade på i vårat logement ganska ofta när vi hade flyttat in på ING3.... Kommer dock inte ihåg vilket komp/plut du tillhörde.. //Sköt om dig "Gunde" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Förlåt GB skulle det va ju... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.