Vildmannen Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 Här är nåt att se fram emot senare i år. http://www.tropicthunder.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spartacus Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 Har varit sugen på den här ända sedan den första trailern anlände Robert D Jr verkar göra det han gör bäst, stjäl showen helt och hållet Link to comment Share on other sites More sharing options...
M203 Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Från de recensioner som kommit hittills på aintitcoolnews så verkar Downey göra en grym insats i denna filmen. Ser fram emot denna komedin! Ryktas om att många kändisar kommer dyka upp i filmen och göra korta små roliga insatser... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spartacus Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 Nick Nolte som desillusionerad Vietnam-veteran liksom Nu snackar vi klockren casting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 Såg om den på DVD igår. Les Grossman är min stora idol Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members. SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyllet Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Helt sjuk film, haha. Man måste nog ha en något barnslig humor för att gilla den. Själv dyrkar jag den, haha. Tom Cruise har en något annnorlunda roll, själv visste jag inte att det va han förrens jag såg hans namn i eftertexterna och tänkte till lite /Nyllet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.