Guest Vims Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Hej Jag undrar vad det finns för erfarenheter av Trekking Mahlzeiten's olika påsar med torrfoder? Har letat runt och hittat en massa matnyttigt om DryTech och lite om Wildlife's påsar också, men inte något om dessa. Tänker väl främst på: Beef Jerky (alla sorterna) Äggpulvret Äggröra med lök Chokladmoussen Kokosdesserten (Batida de coco creme) Chili con carne Jägargryta med makaroner Någon som provat och tycker något om dem? /Angela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Beef jerky har jag provat. Riktigt gott men det är väldigt lite man får i en påse för ett sådant pris(köpte på ICA) Men ifrån den hemsidan verkar priserna vara genomtänkta och det är nog värt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Jag noterade att de (huvudmålen) ska tillagas i kokkärl under kokning/sjudning. Det går IMHO fetbort i denna Drytech-ålder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vims Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Jag noterade att de (huvudmålen) ska tillagas i kokkärl under kokning/sjudning. Det går IMHO fetbort i denna Drytech-ålder. Jo sjudning kan ju vara omständigt om man inte har lust att diska spritköket i jokkvatten... fast jag har hört att det går lika bra att hälla kokande vatten i påsen och låta maten dra en stund (läste på något annat forum om jag inte minns tokigt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.