traktorspaning Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Är det någon som har erfarenheter av ett funkis "etui" att ha en middagsfärdig m87 i. Det skall vara fältmässigt (gå att resa i diverse färdmedel med) och smidigt. Har Googlat lite men inte hittat någon kärlek vid första ögonkastet. MAO är TSF varianten med en klippt 125 l sopsäck redan förkastad med besked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Godtycklig resegarderob på Wedins motsv. fungerar så länge du inte tänker ta med den i några vansinniga pansarslag. Jag har en rätt basic variant själv som jag använt i snart 10 år med fullgott resultat. Visserligen inte med m87 men med kostym och pingvindräkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traktorspaning Posted April 13, 2008 Author Report Share Posted April 13, 2008 Det optimala är ett kolli som är lätt att släpa med sig samt att skärmmössa och dom välputsade svarta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brigadgeneralen Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Håller med traktorspaning, men leta gärna igenom en del butiker för det finns både bra och dåliga. Min är gjord av Baron och kostar, men har fina funktioner och rymmer det mesta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Det optimala är ett kolli som är lätt att släpa med sig samt att skärmmössa och dom välputsade svarta. Som sagt, nästan vilken resegarderob som helst. Den jag har har fack där jag med lätthet placerad min lackpjuck och huvudbonader av skiftande karaktär, men bl.a. en med blank skärm. På "insidan" finns det fack för necesär och knappar till skjortor och vad du vill. Den kostade någonstans runt 500 skulle jag tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts