Guest Dirkan:_91 Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Tjena! Jag har ett problem gällande Winows Media player 11. Jag vill ha att Låttitel+Artist ska stå i övre vänstra hörnet. Just nu finns ingen Titel+Artist nånstans, och jag har kollat på nätet men har inte hittat något, så jag undrar om datorproffsen här på forumet kan hjälpa mig med mitt problem? Tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Pröva med följande. Starta upp programmet. Klicka dig vidare i menyn enligt följande ordning och kontrollera om alternativen nedan är ibokade/valda: Visa > Alternativ för aktuell uppspelning: Visa titel Är inte alternativet valt så trycker du på den. Voila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dirkan:_91 Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Pröva med följande. Starta upp programmet. Klicka dig vidare i menyn enligt följande ordning och kontrollera om alternativen nedan är ibokade/valda: Visa > Alternativ för aktuell uppspelning: Visa titel Är inte alternativet valt så trycker du på den. Voila Observera att det är Windows Media player 11. Det alternativet fanns inte tyvär, och jag har letat, men jag kan inte hitta felet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.