hudson Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Sökte och sökte men hittade ingen tråd om detta. Dokumentär i P3 om Sveriges resa till Bomben. Svenska kärnvapenprogrammet Direktlänk att lyssna på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportdykare Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Tack så mycket, jag har inte lyssnat igenom hela programmet, men det verkar mycket intressant. Jag rekomenderar alla att ladda ner det och lyssna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kryptörn Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Jag rekommenderar Wilhelm Agrells bok "Svenska förintelsevapen" för den som fått aptiten retad av P3-dokumentären. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andtryggve Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Jag rekommenderar Wilhelm Agrells bok "Svenska förintelsevapen" för den som fått aptiten retad av P3-dokumentären. Instämmer i detta, kärnvapenprogrammet hade man ju hört om på andra håll, men att Sverige också hade rätt stora C-vapenambitioner var okänt för mig faktiskt okänt innan jag hade läst detta verk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts