joppe Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 jag har problem med att se på streamade filmer på internet. filmerna visas bara en kort stund sen slutar dom att buffra. jag har en ny laptop med vista o använder firefox. problemet är inte att mitt bredband är för långsamt för jag gjorde tptest samtidigt som en film visades o det visade 11mbit/sek. någon som har en aning vad det kan vara för problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 (dumt svar men var bara tvungen) Måste vara Firefox som är felet, pröva IE7 så funkar det säkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Har du installerat alla "tillägg" som behövs? Ex java, DivX för firefox? Link to comment Share on other sites More sharing options...
241 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Fast nu är ju Youtube flashbaserat, så några andra codec eller scripts är förmodligen inte felkällan. Kontrollera din flashplugin istället. Installera om den annars. Samt kontrollera om problemet finns i alla browsers eller bara en så kan man ringa in problemet ganska snabbt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.