Eaglet Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Först ber jag ursäkt om jag postar detta på fel ställe. Har sökt runt lite... Jag har precis startat en blogg om min väg, träning och förberedelser, att få göra lumpen och en vacker dag söka till helikopterförare/stridspilot. Om någon blir intresserad och uppskattar det så vore det såklart kul! Bloggar är till för att läsas =) winged-eaglet.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Vänta lite nu, om du vet att den ligger i fel del, varför slänger du in den där då! Tänk, tänk, tänk, posta. Så ska det gå till i fortsättningen. Jag lämpar över den här tråden till "Markan". Vill man diskutera FJS och/eller stridspilot-uttagning i den här avdelningen så finns det redan flera lämpliga trådar för det. /simon, BlåGul. Tillägg: Om man har synpunkter på BlåGuls agerande eller direkta meddelanden till BG-staben tar man det i PM till berörd BlåGul eller i Feedbackforumet. Tråden är fel plats. Sen har jag tagit bort en massa trams av formen "Coolt" mm. Även om detta är Off topic så är sådana inlägg inte tillåtna. Vc_90 BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.