Jump to content

Kampfstiefel, gamla modellen

Guest Guest_Andreas_*

Recommended Posts

Guest Guest_Andreas_*

Ja, som topicen antyder söker jag en återförsäljare av Bundeswehrs föredetta modell av Kampfstiefel. Jag har redan ett ex som jag köpte av ALE begagnad men den börjar bli lite sliten och jag skulle nu vilja köpa en i nyskick. Om det finns nån som vet nån sida som säljer det, måste inte vara svensk helst dock, så skulle jag vara tacksam för tips.

Mvh Andreas

Hejsan!

För det första så finns det den kängan som bilden visade, dock i den aktuella utförandet att köpa här!

Sedan finns det också Kampfstiefel Modell 2000 som du kan hitta här.

Annars brukar framför allt den sistnämnda modellen återfinnas på det flesta Army-Shops i Tyskland :rockon: !

Hoppas jag kunde vara till hjälp!

Snake

PS: Om du skulle stöta på några problem med tyska språket,när du beställer, är du välkommen att skriva mig ett PM så ska jag försöka hjälpa dig :Malaj:

Hej!

Förlåt min oaktsamhet men såg det inte förräns nu att jag totalmissade att du var ute efter den gamla modellen och inte den nya :surprise:.

Till den gamla kängan har jag bara hittat en enda källa, tyvärr, och det var affären som bilden kom från.

Där finns den dock bara kvar i några ganska udda storlekar: Klicka här

Jag är ledsen att jag inte kunde hjälpa :-(

MvH

SnakeDoc

• 3 weeks later...
Guest Guest_Andreas_*

Tack för hjälpen ändå!

Får se om man kommer ner till Tyskland någon gång, borde gå att hitta den på nåt överskott där.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...