bri_span Posted February 22, 2003 Report Share Posted February 22, 2003 Ok, först vill jag säga att det är ingen politisk tanke bakom det här inlägget, enbart lite humor sä här på lördagen... Det behövs. Union Read My Lips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fågel Fenix Posted February 22, 2003 Report Share Posted February 22, 2003 Första var väl inte så roligt tycker lilla jag & den andra kan jag inte se på då jag inte har orkat installera spelaren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted February 22, 2003 Report Share Posted February 22, 2003 Allt som förnedrar bush är kul (Nej bemöda er inte med att svara) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pakistaniforce Posted February 24, 2003 Report Share Posted February 24, 2003 hehe, roligt, finns det mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
netcurse Posted February 24, 2003 Report Share Posted February 24, 2003 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Finns det mer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.