r_o_n Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 Gjorde tre vändor Libanon, köpte där en pusselring på 18k gold tror jag butiken hette som låg ung mitt på yallan.... Den försvann för några år sedan. Troligtvis glömde jag var jag lagt den eller så tappade jag den. Var får man tag på en sådan ring 9k eller 14k på 22mm innerdiameter? Hittade en USA-sajt, där vill de ha $237 http://www.puzzlering.com/Gold-Puzzle-Rings-s/36.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnilz Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 I varje nummer av fredsbaskrarna finns det en annons där man kan köpa 18k ringar, kan kolla när nästa nummer kommer i brevlådan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 I varje nummer av fredsbaskrarna finns det en annons där man kan köpa 18k ringar, kan kolla när nästa nummer kommer i brevlådan. Brukar inte dom vara sjukt dyra? Billigare att ta E65 söderut, sväng vänster efter shagroad rakt fram förbi några autolarje och sen vänster igen och rakt fram till gaten på Camp Viktoria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Hej! Undrar om någon insatt kan tala om för mig hur mkt en pusselring kostar i Kosovo? Har hört att de säljs i Dubai också och isf för hur mkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrotcharliegrg Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Från Fredsbaskern: ME-trading Om du väljer att följa GC1 vägbeskrivning och även lyckas komma igenom vakten kommer du tyvärr bli besviken. DCS har i all sin vishet endast tagit hem pusselringar i silver. Har dock hört från säker källa ska de vid "senare tillfälle" ta hem pusselringar i guld då många soldater frågat efter sådana. Prisuppgifter för jämförelser vid senare tillfälle om intresse finns. Glöm inte att räkna med bensinkostnaden i priset... Mvh, Foxtrotcharliegrg Edit: fixa länk Link to comment Share on other sites More sharing options...
AG90 Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Hej! Undrar om någon insatt kan tala om för mig hur mkt en pusselring kostar i Kosovo? Har hört att de säljs i Dubai också och isf för hur mkt? Japp dom säljs i Abu Dabi och Dubai, där kan man göra en mkt bra affär. Vet folk på FS15 (gjorde FS15 själv så jag vet vad jag pratar om) som köpte där. Ett stort varningsfinger ANVÄND INTE VISA och dylika kort. Dom rippar dig duktigt isf. Polaren blev nästan lurad på 7000:- men efter hot om att dra dit polisen så redde det hela ut sig på mindre än 5 minuter. Cash is king Det är en enorm prutmån där nere, fick ner priset på ett 8:a som var superfin från 3300 USD till 500 USD. Ringarna är för det mesta mkt välgjorda, bra mkt snyggare än Balkan ringarna som jag har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingbat/I19 Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Al Jazira Jewellry vid Novotel i Abu Dhabi har riktigt fina pusselringar. Var där och köpte häromdan, betalade 2900 DHS för två fyror och en sexa = ca 5400 kr. Inga problem att handla med VISA heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Det säljs fortfarande pusselringar till hyfsat bra priser på Cypern. Larnaca är allra säkrast men jag hittade några bra ställen i Agia Napa också. Kombinera en semesterresa med ett litet inköp kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.