cjg Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 (edited) Hittade en bild på en pbv 302, http://lh4.google.ca/abramsv/R52K2-9HjsI/A..._36c7c76a3b.jpg Som ni förstår undrar jag vad som hänt, trafikolycka? Edit: Bilden ville inte visa sig så jag länkar till den istället. Edited March 14, 2008 by cjg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanp Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 Jag vet att det har avhandlats förr, men kan inte hitta det. Nån som är bättre på att söka? En trevlig detalj är bilden vid vagnsnamnet på den pebban... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 (edited) Pebban används för att röja väg för bla. sjuktransport efter att 2 bilar blivit utbrända under kravaller i Graccan, 6/6 2000. Samma vagn en kort stund innan från en annan vinkel. Bild Annan vinkel bild. Regnade lite sten, eldattiraljer, verktyg, projektiler och annat den dagen. Dessutom höll CO MNBC på att bli avrättad med sin livvakts pistol som hade tagits över av en lokal förmåga i tumultet. Utöver det så var det en förgrymmat varm dag med närmare 40 grader i luften, i kombination med 2 brinnande lastbilar och 2 dylika personbilar inom 15 meters radie så blev det lite svettigt. Edited March 14, 2008 by Born Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjg Posted March 14, 2008 Author Report Share Posted March 14, 2008 Jag vet att det har avhandlats förr, men kan inte hitta det. Nån som är bättre på att söka? En trevlig detalj är bilden vid vagnsnamnet på den pebban... Inte särskilt lätt att söka efter tyvärr Pebban används för att röja väg för bla. sjuktransport efter att 2 bilar blivit utbrända under kravaller i Graccan, 6/6 2000. Ah, tack! Nu slipper jag grubbla hela kvällen Tyckte väl det var lite väl skumt för att vara en olycka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 Jag vet att det har avhandlats förr, men kan inte hitta det. Nån som är bättre på att söka? En trevlig detalj är bilden vid vagnsnamnet på den pebban... Inte särskilt lätt att söka efter tyvärr Pebban används för att röja väg för bla. sjuktransport efter att 2 bilar blivit utbrända under kravaller i Graccan, 6/6 2000. Ah, tack! Nu slipper jag grubbla hela kvällen Tyckte väl det var lite väl skumt för att vara en olycka. Var bara tvungen att svara med tanke på att undertecknad är personen som sitter på vagnen och "backleder" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjg Posted March 14, 2008 Author Report Share Posted March 14, 2008 Var väl inte helt oväntat att någon här på soldf var med vid tillfället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts