Guest J-Star Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Det finns en mod till Ghost Recon som heter "För Kung & Fosterland" (rekommenderas skarpt om ni har Ghost Recon). Den ger tillgång till se flesta eldhandvapen som finns i svenska militären samt uniformer. I vapenförteckningen finns det ett vapen som skaparen kallar "Hg 90". Vad är det?! /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfie666 Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Det finns en mod till Ghost Recon som heter "För Kung & Fosterland" (rekommenderas skarpt om ni har Ghost Recon). Den ger tillgång till se flesta eldhandvapen som finns i svenska militären samt uniformer. I vapenförteckningen finns det ett vapen som skaparen kallar "Hg 90". Vad är det?! /J Hg 90 står väll för handgranat 90 eller rättare sagt spränghandgranat m/90. Det är min vilda gissning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSN Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Nu har jag inte sett den modden själv men har dom bara inte skrivit fel och menar AG90?? hur ser vapnet ut? mm Wolfie kan ju oxå har rätt.......lika bra jag slutar göra inlägg ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swed65 Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Är inte rätt benämning SHGR 90? Kanske inte lat beskrivning av denna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfie666 Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Är inte rätt benämning SHGR 90? Kanske inte lat beskrivning av denna? Möjligt vet inte var bara en gissning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Nope, inte handgranat för det är shgr 90. Inte heller Ag 90 för den finns med på ett annat ställe i listan. Skulle det kunna vara något så exotiskt som ett hagelgevär?! Har inte hunnit hem att prova den sensate versionen än. Men jag kan kanske slänge upp ett screenshot ikväll. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 21, 2003 Forumsledning Report Share Posted February 21, 2003 Då det pratas i sammanhanget datorer och spel så flyttas tråden hit... / Kimster Blågul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Då det pratas i sammanhanget datorer och spel så flyttas tråden hit... / Kimster Blågul Var jag fått tag på beteckningen är väl strunt samma? Frågan gällde ju om det finns ett vapen med beteckningen "Hg 90" och vad det är i så fall. Det har ju inte med spelet i sig att göra. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Kom på vad det är... Am-Röj har ju en hagelbössa. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Fråga Wolfsong vet ja! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.