Jump to content

Hg 90?

Guest J-Star

Recommended Posts

Det finns en mod till Ghost Recon som heter "För Kung & Fosterland" (rekommenderas skarpt om ni har Ghost Recon). Den ger tillgång till se flesta eldhandvapen som finns i svenska militären samt uniformer.

I vapenförteckningen finns det ett vapen som skaparen kallar "Hg 90". Vad är det?!

/J

Det finns en mod till Ghost Recon som heter "För Kung & Fosterland" (rekommenderas skarpt om ni har Ghost Recon). Den ger tillgång till se flesta eldhandvapen som finns i svenska militären samt uniformer.

I vapenförteckningen finns det ett vapen som skaparen kallar "Hg 90". Vad är det?!

/J

Hg 90 står väll för handgranat 90 eller rättare sagt spränghandgranat m/90. Det är min vilda gissning.

:lol::lol:

Nu har jag inte sett den modden själv men har dom bara inte skrivit fel och menar AG90?? hur ser vapnet ut?

mm Wolfie kan ju oxå har rätt.......lika bra jag slutar göra inlägg ;)

Nope, inte handgranat för det är shgr 90.

Inte heller Ag 90 för den finns med på ett annat ställe i listan.

Skulle det kunna vara något så exotiskt som ett hagelgevär?!

Har inte hunnit hem att prova den sensate versionen än. Men jag kan kanske slänge upp ett screenshot ikväll. :blink:

/J

Då det pratas i sammanhanget  datorer och spel så flyttas tråden hit...

/ Kimster Blågul

Var jag fått tag på beteckningen är väl strunt samma? Frågan gällde ju om det finns ett vapen med beteckningen "Hg 90" och vad det är i så fall. Det har ju inte med spelet i sig att göra. :blink:

/J

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...