mimesis Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Är det någon som har länken eller vet var tråden med filmklippen på gubbarna som skjuter en .50 bössa i tron att det är en klenare kaliber; förvånade miner från folk som ligger på golvet efter att ha skjutit jaktskott. Ni som sett klippen vet vad jag menar. Jag har letat mig hjärndöd men hittar den ändå inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Är det någon som har länken eller vet var tråden med filmklippen på gubbarna som skjuter en .50 bössa i tron att det är en klenare kaliber; förvånade miner från folk som ligger på golvet efter att ha skjutit jaktskott. Ni som sett klippen vet vad jag menar. Jag har letat mig hjärndöd men hittar den ändå inte. Företaget och sidan heter: www.accuratereloading.com Kolla länkarna längst ner på sidna så hittar du rätt.... - HvPrsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted February 21, 2003 Author Report Share Posted February 21, 2003 Tack så mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Fredda Posted February 21, 2003 Report Share Posted February 21, 2003 Vart på sidan hittar man det berömda klippet då?? Jag var blind eller dum nu har jag i alla fall hittat det. Skit kul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted February 22, 2003 Report Share Posted February 22, 2003 Simhopp Väldigt bra trickfilmning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.