Guest Sköldberg Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Fick i veckan hem min efterlängtade studentmössa men gjorde till min förfäran upptäckten att den är en aning för stor. Huruvida det beror på förändrad frisyr eller total smaklöshet vid utprovningstillfället låter jag vara osagt. Tänkte höra med forumets samlade expertis, går det att krympa studentmössor? Jag vill minnas att jag hört talas om detta så jag är förhoppningsfull. MVH Jakob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Tidningspapper innanför svettremmen tills den passar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Tänkte... kan man inte lägga huvet i blöt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yossarian Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Det går att köpa speciella korkinlägg som man sätter innanför svettremmen. Borde gå att hitta i nån hattaffär motsvarande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sköldberg Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Man tackar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.