Mj Gustafson Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Jag tror att flera av medlemmarna i detta forum skulle ha glädje av att utnyttja www.silobreaker.com. Det är en av de snabbaste och mest validerade sökmotorerna på nätet avseende "current awareness". Global täckning och intressanta funktioner. Detta är en gratistjänst som ligger uppe nu, så det rör sig inte om någon försäljning eller reklam. Tror att flera av samtalen som förs på denna sida skulle kunna bli mer kvalificerade med hjälp av den information som man kan få tillgång till via denna tjänst. Mj Gustafson Link to comment Share on other sites More sharing options...
M203 Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Bygger på med följande sida. http://www.globalincidentmap.com Sen vet jag inte om tråden hamnat rätt men det lär någon driftig blågul fixa annars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Sen vet jag inte om tråden hamnat rätt men det lär någon driftig blågul fixa annars! Inte direkt va. Flyttar på den en bit. /Städtant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaliber600 Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Mycket intressanta grejer det här. Vad är forumanvändarnas åsikter om dessa och liknande verktyg? Hur använder ni dem? Har ni några andra liknande som ni skulle kunna dela med er av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.