trädet Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Som topicen säger. Hur bör man lättast stoppa ett gigantiskt monster som har hundstora parasiter på sig, och skada så få civila som möjligt? Jag skulle tippa på en pilprojektil... fast dom kanske bara funkar på pansar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 Nu har jag fått ett antal PM som har förklarat för mig vad detta är, och det är alltså en film som avses... Då öppnar vi upp denna tråd igen. Tack till alla er som skickat PM och förklarat detta för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Eftersom vi redan är mer urspårade än FMlog så rekrytera bara en Q och problemet löst Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Några Battaljarder med JAS med godis under vingarna kan nog fixa biffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgt Odh Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Några Battaljarder med JAS med godis under vingarna kan nog fixa biffen. Efter sextontusentusen påsar marshmallows går monstret in i sockerchock och blir alldeles stirrig och får ont i håret. När monstret då hävt i sig en säck med Treo Brus (monstret läste inte bipacksedeln, texten var för liten) så rullar man fram tågvagnarna med lightcola och monstret exploderar innifrån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Vad hände med ett artilleriregemente med kärnvapenladdade Bkan1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Born Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Eftersom vi redan är mer urspårade än FMlog så rekrytera bara en Q och problemet löst Nää, en gammal hederlig rejäl HygOff räcker gott och väl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Beta en lömsk fälla med alla "utgångna" guldburkar försvarsmakten har i sina förråd. Stackarn kommer att äta sig själv till döds och dö av inre blödningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 58 megaton. Frågor på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Skyddet av de civila löser vi på cykelskyttevis eller? -"ATOMBOMB VÄNSTER! SKYDD HÖGER!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.