Jump to content

När uniformen inte passar...

HvPrsk

Recommended Posts

du skulle inte kunna lägga ut en bild på det för oss som inte får den blaskan??

Det är ingen idé. Det finns ingen bild på honom i uniform. Han står och håller upp Muskedundret bara.

Amf: Tänk på att maskera näsa och kindben. Ditt ansiktes konturer lyser som en röv på en fet kvartermästar i HV.

Casca

:D

du skulle inte kunna lägga ut en bild på det för oss som inte får den blaskan??

Det är ingen idé. Det finns ingen bild på honom i uniform. Han står och håller upp Muskedundret bara.

Amf: Tänk på att maskera näsa och kindben. Ditt ansiktes konturer lyser som en röv på en fet kvartermästar i HV.

Casca

:D

jo men det var min tillfällinga stridsparskamrat som gjorde det så du får skylla på honom.

\:=o

Tror nog att baskern han har på huvudet med ett gyllene märke avslöjar honom lite mer än hans ansiktkammo ;)

Baskern är antagligen på för att se lite cool ut. Att låta maskera sig på ett felaktigt sätt är dock ett tecken på bristfällig utbildning.

55.gif

Casca

Tror nog att baskern han har på huvudet med ett gyllene märke avslöjar honom lite mer än hans ansiktkammo ;)

Baskern är antagligen på för att se lite cool ut. Att låta maskera sig på ett felaktigt sätt är dock ett tecken på bristfällig utbildning.

55.gif

Casca

Jag som trodde att vi skulle diskutera för små uniformer istället för att klanka ner på andras utbildning. Jag kan hålla med om att maskeringen inte var bra men det var för bövelen bara en FBU-övning, inte maskerings-VM. Baskern drog jag på mig för att det var fotodags och då kan man visa upp den. I övrigt på övningen hade jag hjälmen på. Blågul snälla gör något! Det är rejält OT nu.

55.gif

Casca

Jag som trodde att vi skulle diskutera för små uniformer istället för att klanka ner på andras utbildning. Jag kan hålla med om att maskeringen inte var bra men det var för bövelen bara en FBU-övning, inte maskerings-VM. Blågul snälla gör något! Det är rejält OT nu.

Alla utstående delar i ansiktet skall maskeras mörkare än övriga ansiktet.

1. Kindben

2. Näsa

3. Öron

4. Haka

Nästa gång du maskerar dig kommer du att göra rätt, dessutom kommer alla andra räkor som läst tråden förhoppningsvis göra rätt när det beger sig.

Detta är det viktiga, inte att jag svävar ut i en OT.

Casca

En av världens starkaste män...

Vet fortfarande inte. Är han tyngdlyftare?

Fy 17, grabben har överarmar med samma mått som min bröstkorg... :( Tro f-n att man inte hittar en uniform till honom...

Vi hade en kille på min HV-intro som fick åka hem efter bara en timme på P10. Den grabben var också stor, men på andra ledden om ni förstår vad jag menar....

Vi tackar Casca för en utmärkt liten förläsning i konsten att maskera ansikte.

Rekommenderar Photoshop till Amfibieslusken, där borde det med lite pill gå att fixa till så du får rätt färg på rätt ställe eller tvärtom, dessutom kanske du kan klippa in en 90-hjälm med lite bös på istället för filthatten? Så Casca blir nöjd. ;)

[/Kamoflage]

Måste vara jobbigt när man inte får i armarna i uniformen.. hehe. Vilket problem. Kan man inte beställa xtrem-storlekar om man heter Magnus Samuelsson? Förresten.. hans sida var... hm:

**Magnus är BÄST, STARKAST och VACKRAST... oavsett vad det gäller!** <- tråkigt!

Men det är en stabil gosse.

Vore kul att veta hur snabbt han springer milen och hur många push-ups, pull-ups, sit-ups och back-ups han klarar. Stor längd och massa har sina nackdelar, det vet jag av egen erfarenhet.

Jag med tanke på hur deras tävlingar går till så borde han vara ganska duglig. Förmodligen bättre än de flesta beväringar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...